proszę o pomoc w dalszej histori :0 goraca prosba!

Temat przeniesiony do archwium.
ale wlasnie skonczyłam na fragmencie .two little mouses have senn the big bottle of schocolate likier-they open the bottle and enter to in.they feel drunk and start singing very loud they stomach grow up so they cant't not go out.But they don't feel so bed they begin to kiss(albo goin go) neiwiem jak bedzie poprawnie tych zdań przydało by sie jeszcze troche bo w sumei ma byc do 30 zdań i niewiem co jeszcze wymyślec
z gory dziękuje!!!
lost:)

np pozstałe myszy zakradaja sie w tym czesie do lodowki i jedza np ser inne mogly by cos kombinowac w lazience napfrzyklad kapac sie w wannie
bardzo goraco prosze kogos o pomoc!!! .
co dalej to nie wiem . Ale moze pare małych poprawek na poczatek.
Two little mice saw a big bottle of chocolate likier. They opened it and came inside. They got drunk and started singing very loud. Their stomaches grew so much that they couldn't go out. It seemed so funny for them that they couldn't help their laughing ( to wydawało im się tak śmieszne ,że nie mogły przestać się śmiać ) They were giggling about an hour ( chichotały przez godzine :):) ) 3 hours later they started to suffocate and died ( 3 godziny pozniej zaczely sie dusic i zdechły hehe ;-p :) )
Other mice sneaked in the kitchen . They managed to open the fridge and they ate the whole cheese and drank milk.
hmmm nie mam weny , moze wymysl cos sama po polsku a cos poradzimy :):)
a i jeszcze jedno nie likier tylko liqueur :) i to ma byc opowiadanie w czasie teraznijeszym czy przeszlym?
heh dzieki:) a jesli chodzi o czas to co robią??czyli wyglada na terazniejszy...
Their stomaCHS grew so much that they couldn't go (lepiej: +get+) out. It seemed so funny TO them that they couldn't help >bez "their"< laughing. They GIGGLED FOR about an hour. /Continuous użyć trzeba byłoby, gdyby podczas tego chichrania się zaszło coś innego/ THREE hours later they started SUFFOCATING and died.
Other mice sneaked +into+ the kitchen . They managed to open the fridge and they ate the whole cheese and drank (+all/most of the/a little+) milk.
musze przyzznać ze calkiem zmyslnie cio to wyszło:P dziek iza poprawki...
moze zrobic cos takiego ze np
pozostałe myszy napusicły wanne woda i zaczełu urzadzac sobie zawody albo plywac na gąbkach albo weszly do miski i bawiły sie w piratow:) to chyba ciut za skomplikowane:)
ale mogly sobie nalac tej wody i urzadzac jakies zabawy pływajac na gąbce:) o czizys niezla balanga jeszcze ten likier wczesniej:)
z ta smiercia tych mysz to zbyt tragiczne:)...ale mleko mogly by potem pic na kaca:)
Tzn. my mamy to pisać, a Ty nas będziesz inspirować? ;•)
A nie ? :)
plissssssssss no i potem zdanie na koniec jak to myszy juz slodka spia:) i okazalo sie ze to byl tylko sen:) albo ze slodko spia po udanej balandze:) i szkoda ze ten nie umyka czescie jgdzies:)
:D:D
nie ja tylko sugeruje jesli ktos ma ochote mi pomoc prosze bardzo:) z gory dzieki
prosze te 4 zdanka 5 maksymalnei na zakonczenie z gory bede wdzieczna....nawet o tym spaniu tylko :)jesli ktos by mogl
myslę ,że i tak to powinno być jeszcze pod nadzorem SOBARA!! :) ale może ta....
drank most of milk . Other mice poured full bath of water. hey swam in water , swam on sponges and soaps and generally had a great time. Later they divied into two groups-small mice and big mice and organised competition , who swims faster . The prize was another ,new bottle of liqueur :):). The group of small mice won but they decidec that all mice drink the liqueur :). In flash of joy animals ran to the living room where the liqueur was. They were so excited . They were about to open it and drink when someone opened the door. Mice turned away and saw a familiar pet. It was on old black cat - JERRY :) They started running away and they hid under the wardrobe. But they didn't know that Jerry was almost deaf and blind :):). The little animals were so tired that they fell asleep. When they woke up next morning it turned out that they were in their holes and that whole adventure was only a bad dream . Mice started playing tricks again :):)
sory pare literówek
hey=they divied=divided decidec=decided
dzieki wielkie:*****
jesuu heheeheh ale sie usmialam biedny ten kot ja wczesiej dodalam ze on jest gruby jeszcze to jzu wogole :)kaleka:):D
nie ma sprawy zorietntowalam sie :)
no chyba ,ze jeszcze taka wersja Ci sie nie podoba ;-p :)
Temat przeniesiony do archwium.