Cześć ! To dla mnie baardzo ważne, dlatego chciałem Was prosić o jakieś wsparcie poradami, przedstawię moją sytuację.
Mam 20 lat, skończyłem liceum ogólnokształcące, od półtora roku nie studiuję, tylko pracuję. Zarabiam tak 17[tel]zł, jak na jedną osobę jest okej, ale chciałbym kiedyś mieć rodzinę, wiem że muszę się rozwinąć.
Z przedmiotów ścisłych nigdy nie dawałem rady, ale mam talent do języków. Dobrze zdałem maturę z angielskiego, myślę że praca nauczyciela, choć trudna jest czymś kreatywnym, daje jakieś spełnienie...
Moi rodzice nie mają za dużo pieniędzy, sytuacja jest średnia. Jestem z małej podkarpackiej miejscowości, ale 10km ode mnie, jest fajna uczelnia, o niezłym poziomie, choć w mniejszym mieście.Studia tam są darmowe, z dojazdem też nie ma problemu.Ale zdaje sobie sprawę, że być może trzeba będzie wesprzeć rodziców finansowo, gdybym poszedł na dzienne, musiałbym sprzedać auto ( nie dałbym rady go utrzymać ) zrezygnować z wyjazdu gdzieśz dziewczyną na wakacje, czy na kolację,z przemeblowania pokoju... wiecie co mam na myśli :) praca ma pewne plusy.
Po pracy, mam średnio 2,5h dziennie max na naukę angielskiego. Jak mam dorównać studentom dziennym ? Nie jest to chyba możliwe. Oni są na co dzień otoczeni językiem, wykładowcami, nie ma co porównywać. Ale nigdzie też nie ma powiedziane, że po studiach dziennych, choćbym nie wiem jak się przyłożył czeka na mnie praca.Czuję potrzebę nauki, rozwoju, tylko trochę brak mi możliwości.
Mam taki wybór :