pomózcie!!!!! :(

Temat przeniesiony do archwium.
CZesc o to zadania które musze wykonac.. prosze o SPRAWDZENIE!!!! ..

When the band.....(get) together, they..... (not/be) worried about being compared to other bands. It.....(not/matter) to them because even them they....(make) music which was very which was very different from anyone else's. They all like different types of music however. When Mark...(grow) up in France, he ....(like) to listen to rock music like The Police and U2. Paul...(grow) up in Spain.. When, he...(learn)to play guitar, he used to listen to bans like Metallica and Led Zappelin. Since becoming part of the band, they have been able to meet some of their heroes. Anna....(meet) Sting at a party but admits she...(can/not) think of single thing to say to him.

A oto moje rozwiazanie.. Prosze o spr..

When the band [got].....(get) together, they....[not be]. (not/be) worried about being compared to other bands. It[not matering].....(not/matter) to them because even them they[maked]....(make) music which was very which was very different from anyone else's. They all like different types of music however. When Mark[growed]...(grow) up in France, he [like]....(like) to listen to rock music like The Police and U2. Paul [grow]...(grow) up in Spain.. When, he[learning]...(learn)to play guitar, he used to listen to bans like Metallica and Led Zappelin. Since becoming part of the band, they have been able to meeat some of their heroes. Anna[meet]....(meet) Sting at a party but admits she [can't]...(can/not) think of single thing to say to him.

i moje Tłumaczenie:

Kiedy zespół był razem, oni byli zmartwieni o porównanie do innych zespołów. To nie jest sprawa , ponieważ nawet oni zrobili muzykę, która była bardzo, która był bardzo inny niż ktogos innego. Oni wszyscy lubią różne typy muzyki jednakże. Kiedy Mark urusł w Francji, n słuchał, muzykę jak Police i U2. Paweł dorastał w Chiszpani . Kiedy, on nauczył się grać na gitarze, on słuchał zakazów jak Metallica i Led Zappelin. Odkąd stawanie części zespołu, oni odnosili się trochę do ich bohaterów.

-----------------------------------
i 2 zadanie

1The five members met while they [studying] at secondary school.
2 They firs [called] themselves On a Friday and they play in a pub in Oxford.
3 the band then[had].to shop while the members[finishing] their education.
4 they[changed]their name to Radiohead in 1991.
5 They[ stopped] touring in 1995 because they[recording] their second album The Bends.
6 While the band [touring] in 2000 they[took] their own tent to play in.

MOje przetłumaczenie..!!! pomózcie...
Pięciu członków spotkało się kiedy studiowali w liceum.
2 Pierwsu grali w piątek i grali w pubie w Oxford.
3 zespół wtedy robił zakupy kiedy członkowie kiedy skończyła się ich edukacja.
4 Zmienili imię do Radiohead w 1991.
5 Zakonczyli trase koncertową, ponieważ nagrali swój 2 album ”The bends"
6 Zespól w 2000 wziął swój własny namiot, by zagrać tam.
Prosze sobie przypomniec czasowniki niereg - one czesto tutaj wystepuja. Zadanie musi tez byc w czasie przeszlym.

When the band got together, they.{tutaj potrzeba WERE NOT} worried about being compared to other bands. It[not matering- KTO tak powie? {IT DID NOT MATTER} to them because even theN they[maked-PROSZE napisz mi gdzie znalazlas to slowo-to slowo NIE istnieje w jez. ang - tutaj czas przeszly od make) music which was very different from anyone else's. They all likeD different types of music however. When Mark [growed-PROSZE zobaczyc czasowniki niereg - i zdradzic mi gdzie to slowo znalazlas} up in France, he [like-{czas przeszly od like - to chyba nie 'like' ale cos innego} to listen to rock music like The Police and U2. Paul (grow-czasownik niereg czas przeszly} up in Spain.. When, he (learn-ale tutaj potrzeba czasu przeszlego} to play THE guitar, he used to listen to banDs like Metallica and Led Zappelin. Since becoming part of the band, they have been able to 'meeat' (mieso?) some of their heroes. Anna (meet-czzasownik niereg - czas przeszly} Sting at a party but admits she [can't- tutaj potrzeba czas przeszly} think of A single thing to say to him.
dZIEKUJE BARDZO ZA poprwakii a czy dobrze mam to przetłumaczone??
dZIEKUJE BARDZO ZA poprawkii a czy dobrze mam to przetłumaczone??
1The five members met while they [studying-NIE (potrzeba czas przeszly) at secondary school.
2 They firTs [called] themselves On a Friday and they 'play' (tutaj potrzeba czas przeszly od 'play') in a pub in Oxford.
3 the band then had to shop while the members [finishing-nie-pomysl) their education.
4 they changed their name to Radiohead in 1991. OK
5 They stopped] touring in 1995 because they [recording- tutaj potrzeba czasown. czas przeszly] their second album The Bends.
6 While the band [touring-tutaj potrzeba czasown. czas przeszly) in 2000 they took their own tent to play in.
Część wyglada jak wyjeta prosto z translatora. Mowie część, bo w reszcie sa porazajace bledy ortograficzne.

Poza tym jesli chodzi o poprawnosc stylistyczna: przeczytaj sobie raz jeszcze to "tlumaczenie" - polski jest twoim jezykiem ojczystym, prawda?
pakk-
A ja gdziesz slyszalam, ze "uczac sie obcego jezyka, to swoj lepiej poznajemy".
ok.. ok..
ja nie rozumiem do konca tych zdan to jak mam je inaczej przetlumaczyc???? uzylam slownika by sobie pomoc.. Moze jednak pomozecie?????
Masz sporo błędów w gramatyce (powtórz faktycznie czasowniki nieregularne). Pomogę ci to przetlumaczyć chociaż myślę,że w wielu momentach czujesz, że cos tu "nie gra".
Tłumaczenie:
Kiedy grupa spotykała się to nie martwili się, że będą porównywani do innych grup.Nie miało to dla nich znaczenia, ponieważ oni tworzyli muzykę, która różniła się od innych.Jednak każdy z nich lubi inny rodzaj muzyki.Mark dorastał we Francji i lubi słuchać muzyki rockowej takiej jak The Police i U2.Paul dorastał w Hiszpanii.Uczył się gry na gitarze i słuchał kiedyś grup takich jak Metallica i Led Zappelin.Od kiedy stali się częścią grupy mogli poznać niektórych swoich bohaterów. Anna spotkała Stinga na przyjęciu, ale przyznaje, że nie mogła wymyślić ani jednej rzeczy, którą by mu mogła powiedzieć.
Dziękuje CI bardzo za pomoc;* Jestem Ci bardzo wdzięczna bardzo bardzo;*
Temat przeniesiony do archwium.