przepraszam niechcący wcześniej wysłałem
>witam..... mam napisać list formalny... skoro już to zrobiłem proszę
>was o uwagi do mojej pracy
>
>Podczas niedawnego pobytu w UK mieszkałeś w hotelu, lecz pokój, który
>wynajmowałeś nie spełnił twoich oczekiwań. Napisz list ze skargą do
>kierownika hotelu. 12[tel]słów. W liście:
>
>podaj powód, dla którego piszesz i określ czas swojego pobytu w hotelu
opisz dwa zastrzeżenia odnoście pokoju
napisz dlaczego problemy z pokojem zepsuły ci wyjazd oraz jekiej oczekujesz rekompensaty
wyjaśniej dlaczego nie skontaktowałeś się z adresatem jeszcze podczas podbytu, i dodaj że oczekujesz szybkiej odpowiedzi
Dear Mr Owen,
I am writing to complain about room, which I rented in "Tamiza Hotel" in days 9 - 15 August this year.
Firstly I want to express my dissatisfaction with leaky shower, which flooded floor in bathroom.
Moreover, when I checked-in in your hotel, I was informed that my room has acces to TV, but there was not any televizor.
These problem spoiled my holiday because instaed resting and enjoying the weather I had to wiped the floor in bathroom, and instead watching match with friends I was lookinh for a bar with TV.
I would be grateful if you could consider a fuul refund.
I could not contact with you during I was in your hotel, because I was looking for avalible room in anothers hotel.
I would appreciate a quick repy.
Yours sincelary,
Paweł G.