Mam problem ze stronka www, jak wiecie przyjciel prosil mnie abym zrobila mu stronke www. angielska i polska wersja...ech jestem zielona z anglika więc jeśli ktos by byl kochany to błagam niech mi to przetlumaczy. odwdziecze sie linkiem na stronie albo nie wiem co chcecie...podzielilam to na akty, wiec jak ktos mi bedze chcial tlumaczyc niech pisz: AKT 1
i tekst pod spodem. Ok to tylko to:
AKT 1
O mnie
Dyplomowany mistrz ciesielsko - stolarski - rzeźbiarz abstrakcyjny (42 lata praktyki). Bardzo dobrze muruję, kładę klinkier, kamień, piaskowiec itp. Jestem samodzielny. Wykonuję profesjonalnie najbardziej skomplikowane dachy, wieże, wieżyczki. Wszystko kompleksowo (krycie dachówką, blachą, gontem drewnianym itp. schody zabiegowe - slimowe, nawet rzeźbione, wszelkie szalunki, domy drewniane, budowle szachulcowe (mur pruski), stodoły, domki szwajcarskie, stajnie dla koni z wszelkim wyposażeniem, altany, drzwi, okna, boazeria, podłogi - wszystko z drewna w ogrodzie itp.).
AKT 2
Oferta
Uwaga! Podejmę się budowli całkowicie od podstaw w/g dokumentacji lub bezwzględnie dużego remontu jakiegoś obiektu. Interesuje mnie w szczególności budownictwo angielskie. Pośrednicy wykluczeni. Kontakt i propozycje odnośnie warunków pracy i płacy proszę kierować w języku polskim na: .....
Więcej informacji znajdziesz w dziale "Kontakt".
AKT 3
tel.
mail.
Te oraz inne pytania proszę kierować na podany numer, bądź drogą mailową, tylko i wyłącznie w języku polskim.
AKT 4
Galeria
tymczasowo galeria nieczynna z powodu braku zdjęć. Jeśli jednak interesują Cię zdjęcia, możesz je zobaczyć na stronie głównej.
AKT 5
Ciesielstwo - stolarstwo - murarstwo