Birmingham praca

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze o pomoc szukamy pracy w Birmingham prosze o kontakt [email] dziekuje
nadal szukasz pracy w Birmingham?? A moze masz juz prace i szukasz kogos do mieszkania??
jesli ktos zainteresowany birmingham, to mail do mnie, [email] ja juz tu dwa tyg siedze i w sumie pomagam zalatwiac urzednicze sprawy znajomym korzy siedza tu juz ponad rok ;D
Wybieram się do BIrmingham, mieszkanie mam załatwione, nie wiem tylko jak tam z pracą. Jestem technikiem mechanikiem i chciałbym znaleźć coś w swoi fachu. Może wiesz jak jest na rynku z tym fachem? napisz jak możesz mój adres; [email] Pozdrawiam
witam czy ta twoja pomoc jest jeszcze aktualna..? bo chce własnie sie tam wybrac do pracy mogłbym mi pomoc..?? [email]
Początkiem lipca bede w Birmingham- potrzebuje znalezc tam prace.
Cześć wszystkim...Mam takie pytanie, moje planu na wakacje to praca właśnie w Birmingham...jak myślicie będzie ciężko coś znaleźć tak na koniec czerwca...będę tam pewnie ok 23, więc jeśli ktoś miałby ochotę i czas na pomoc( lub wie gdzie warto się rozglądać za pracą) to jestem bardzo chętna i wdzięczna:)
Nie znajac twoich umiejetnosci, doswiadczenia w pracy (gdzie i na jak dlugo), stopnia jezyka ang i innego - kto cos moze powiedziec?
Hm....wiec jak na mnie to mój angielskie nie jest zły....w zeszłym roku już byłam w anglii pracowałam w McD i Bootsie....w tym roku zaplanowałam zmianę miasta....A w Polsce pracowałam już jako kelnerka, byłam opiekunem kolonii, zazwyczaj staram sie co roku robić coś nowego....
Jestem w Birmigham od paru dni z chłopakiem i do tej pory nie możemy znaleźć pracy. mamy po 19 lat. jak ktoś ma jakąkolwiek ofertę to piszcie;) praca w barze magazynie mcD czy cokolwiek ;D będę wdzięczna za pomoc [email]