Profesor Henry, Supermemo, Anki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Jestem troche zdesperowany. Jestem studentem, typowym przykladem polskiej oswiaty ktory utknal gdzies miedzy B1/B2 (choc mature rozszerzona napisalem na 82% - nie wiem jak to sie stalo, wiec blizej do B2). Postanowilem sie wziac za angielski. Jako ze ucze sie niemieckiego z Supermemo i widze olbrzymi progres to wybor byl oczywisty. Dodam, ze ucze sie z iPada, jesli to ma jakies znaczenie. Problem polega na tym, ze Super Memo Extreme English 2011 Intermediate 4 na iPada nie ma nagran przykladowych zdan!! To normalne? Czy tak jest tylko na iPadzie? Sluchanie przykladowych zdan z niemieckiego ( extreme deutsch 2011 grundstufe na iPada) pewnie bardzo przyspieszalo moje postepy, a z angielskiego nie ma nagran?

Zrazilem sie i przeszedlem na prof henry slownictwo 3 i 4. Tam z kolei nie do wszystkich slowek sa przykladowe zdania -.-. Ponadto czesto wracam do domu (mieszkam w innym miescie) i irytuje ten brak mobilnosci prof henrego (nie bede przeciez bral calego PC ze soba pociagiem)

Postanowilem wiec kupic anki na iPhone (70 zl -.-), ale nawet jak sobie poprzepisuje przyklady to jest to jakas taka nauka na sucho (bez audio), a moim zdaniem dzwiek odbywa duza role w procesie nauki.

Aktualnie ucze sie tak : 12 slowek dziennie z supermemo extreme english 2011 intermediate 4, 10 ZDAN dziennie z profesor henry 6.0 poziom 3 i jakies 5 dziennie slowek z ksiazek z liceum - ANKI. Co sadzicie o tym? Teraz z kolei widze na iOs jakies iFiszki niby z nagraniami i nie wiem co robic. Jak widac troche kasy juz wpakowalem w te programy. Chcialem po prostu to samo co z niemieckim - do kazdego zdania nagranie i o reszte sie nier martwie, mam duze samozaparcie.
edytowany przez jan08: 12 sty 2014