Po krotkim okresie zapoznawczym udało mi sie znalesc odpowiedzi na moje pytani. To dla tych co także maja podobny problem odpowiadam.
1. Na zmiane kolejnosci słowek w procesie nauczania jest kilka sposob (miedzy innymi zmiana ID słówka czy zmiana elementu w drzewie) jednak najlepszym sposobem jest skorzystanie z przegladarki. Umieszczmy słowka w przegladarce w dowolny sposob (jest ich conajmniej kilka) nastpenie wybieramu \"process all\" i remember.
2. Na drugie pyatnie odpowiedz tez brzmi twierdzaco. Exportyjemu nasza baze słowek do formatu \'Q\'n\'A\' text nastepnie otrzymane dokument w klejamy do Worda, tam tworzymy odpowiednie MAkra, które przekształcaja nam słowka w odpowiedni schemat graficzny. Dla nie wtajemniczonych MAkra to nic inego jak nagrywanie czynnosci wykonywanych w dokumencie. Słówka w formacie \'Q\'n\'A\' są poukładane wg schematu, dlatego makra nadaja sie idealnie do odpowiedniej obrobki w ten własnie sposób.
3. Co ciekawe tą metodę mozna takze wykrzystac, do odwrocenia pytań z odpowiedziami, w tym wypadku aby pytaniem było słowka angielskie a odpowiedzia polskie. Czasami dobrze jest sobie urozmaicic nauke.
Pozdrawiam.