konspekty do "Friends"

Temat przeniesiony do archwium.
Poniewaz jestem w trakcie praktyk studenckich chcialabym zapytac czy ktos bylby w stanie udostepnic mi konspekty do kilku lekcji z serii "Friends": dla kl 4 oraz 6
z gory dziekuje
a co to są konspekty?
konspekt (łc. conspectus ‘widzenie, widok; zarys’) zarys, skrócony opis przebiegu wykładu, lekcji itp.; skrót, streszczenie.
ja nie mam, ale jeśli tylko sie chce mozna to zdobyć- wystarczy poszukać.
Zajrzyj na

http://www.longman.pl/i.php?i=8

Tam masz plany wynikowe, rozkłady materiału i programy nauczania itp,
m.in. do FRIENDS.

Pozdrawiam,
Kocifan
Dziękuję za podpowiedź, ale ja nie szukam planów wynikowych, rozkładów materiału czy programów nauczania.Potrzebuję konspekty do poszczególnych lekcji, a to jest coś innego niż Longman zamieszcza na swojej stronie...więc nie jest tak,że jeśli się tylko chce to można to znaleźć...czy ktoś może naucza z tego podręcznika?
no własnie Marta, nie wiem czy to znajdziesz na jakiejkolwiek stronie.
Konspekty to coś co każdy nauczyciel pisze sam do poszczególnej lekcji.
Nie ma kospektów do ksiązek podanych przez Ciebie, bo uczę w szkole średniej.

tu masz mój przykładowy konspekt (pisany na jakąś hospitację dawno, dawno temu :)))

KOSPEKT LEKCJI J. ANG. W KLASIE .... (GRUPA ZAAWANSOWANA)

TEMAT : 'homophones and homonyms'

CELE LEKCJI - poznawczy (wprowadzenie pojecia homoph..., relacja pomiedzy dźwiękiem i ...itd, itp)

METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ - met. komunikacyjna, m. gramatyczno-tłumaczeniowa

SRODKI DYDAKTYCZNE -podręcznik, ćwiczenia '...tytuł', dodatkowe materiały xero

PLAN LEKCJI :

1. CZYNNOSCI WSTEPNE:
i tu piszesz czczegółowo co , po kolei robisz :
powitanie z klasą
sprawdzanie obecnosci
odpytanie ucznia z biezacego materiału

II. Lekcja właściwa : zapisanie tematu, zapoznanie uczniow z tematyka, wytłumaczenie pojęcia ... itd (w zależnosci d tego jaki jest temat lekcji)

III. Zakończenie - podsumowanie (moje, albo wspolne), pytania uczniow, zadanie (podanie, wyjaśnienie)

tak to wyglada i sama na pewno zrobisz bez problemu.
A jeżeli przeprowadzam listening to czy w metodzie mam napiasć słuchanie?
zalezy w jaki sposób będziesz prowadziła tą lekcje.

można wpisac komunikacyjna , bo po wysłuchaniu na pewno jakoś sprawdzisz rozumienie

szczerze mówiac, nie pamiętam dokładnie teorii metodyki, czyli jakie inne były te metody. A ty niejesteś bardziej na bieżąco, nie masz materiałów, żeby zerknać na szczegóły???
a jaki jest temat lekcji? bo słuchanie to na pewno nie wszystko.

jest na pewno jakiś temat albo konstrukcje gram, albo wyrazenia które ćwiczy się słuchajc, potem powtarzajac, a potem jeszcze pewno układajac cos samemu na wzór listeningu
Dzięki Iwona z pewnością masz rację.

Jęsli chodzi o pytanie Marty to w rozkładach materiałów i planach wynikowych znajdziesz cele lekcji, co może ci bardzo ułatwić pianie konspektu.
Myslę, że rzadko kto mógłby mieć konspekty do wskazanej przez ciebie książki, ponieważ rzadko kto robi konspekty na każdą lekcję. Ja muszę jeden zrobić na jutro, ponieważ mam wizytację P. Dyrektor.
Dzieki za zainteresowanie i odpowiedz, musze sie jednak do czegos przyznac. Ja wiem jak napisac konspekt bo metodyke mam juz za soba, problem tylko polega na tym, iz poniewaz zawodowo nie jestem zwiazana ze szkola to do kolegium uczeszczam raczej po to zeby lepiej poznac sam jezyk, a nie po to by byc nauczycielem.Praktyki i konspekty sa wiec dla mnie utrapieniem gdyz jest ich bardzo duzo i jest to bardzo czasochlonne, zwazywszy ze w tygodniu pracuje na pelnym (40godzinnym) etacie a w weekendy mam zjazdy. Wiec po prostu mialam nadzieje ze ktos juz to zrobil dla swoich potrzeb i moglby sie kilkoma lekcjami podzielic...
Temat przeniesiony do archwium.