Filologia angielska a CAE

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 40
poprzednia |
Cześć! Jestem uczniem czwartej klasy liceum. Zdałem już FCE i w rok później CAE. Zdecydowałem, że będę zdawał na filologię angielską. Chciałbym się dowiedzieć jak dużo muszę pouczyć się jeszcze do egzaminów, poza tym jak mają się egzaminy do szkolnego etapu olimpiady języka angielskiego, który przeszedłem dwa razy.
zastanow sie co robisz zanim pojdzisz na filologie!!!
Dlaczego? Jeśli w życiu nie umie robić się nic innego to nie ma wyboru, trzeba iść za głosem serca:) Prawdę powiedziawszy żaden inny kierunek nie dałby mi w życiu satysfakcji. Możesz odpowiedzieć dlaczego mam się zastanowić?
Podzielam Twoj punkt widzenia, najwazniejsza jest intuicja, jesli jestes dobry i czujesz ze
to jest to, to jak najbardziej powinienes to zrobic.
Pozdrawiam.
Wszystko zależy od tego na jakim uniwerku chcesz studiować.
Aby dostać się na większość, Twoje umiejętności wystarczą. Jednak jeżeli chodzi o te lepsze to na pewno trochę nauki nie zaszkodzi.

Najbardzije zależałoby mi żeby dostać się na UAM. Tomcio, czy Ty studiujesz anglistykę? Jeśli tak to bardzo prosiłbym o kilka wskazówek jak uczyć się do egzaminów!


Jestem "dopiero" w czwartej klasie. Nie podam Ci żadnej wspaniałej recepty na sukces na egzaminie. Mogę Ci jednak poradzić abyś wnikliwie przestudiował testy z poprzednich lat na UAM. Z tej uczelni widziałem tylko jeden test (niepełny). Nie jest banalny jednak dla kogoś, kto ma CAE, dwa razy brał udział w 2. etapie olimpiady j. angielskiego i zna 7000 słów, nie powinien być przeszkodą. Zrób trochę testów w podobnym formacie, a na pewno w pażdzierniku będziesz odbierał indeks UAM.