KJS 1.niemiecki 2.angielski - informacje

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć, szukam studentów z KJS-u (najlepiej własnie z takiej kombinacji jak w tytule) Prosze o rzetelna informacje i wasza opinie o tych studiach! Czytałe pare wypowiedzi na temat KJS-u, są one bardzo skrajne i nie wiem czy do końca prawdziwe. Prosze o pomoc bo egzaminy wstępne juz są blisko a ja nie wiem co mam robić.....
Hej! Wprawdzie nie mogę Ci pomóc, ale piszę tutaj, bo chcę nawiązać kontakt z ludźmi, którzy składają dokumenty na taki sam kierunek co ja. Może wspólnie wymienimy jakieś doświadczenia? Ja również wybieram się na wspomnianą przez Ciebie kombinację. Z niemieckiego zdałem właśnie egzamin ZOP, ale z moim poziomem angielskiego jest znacznie gorzej - jest on mniej więcej w okolicach FCE. Tłumaczę pisemnie różne artykuły z prasy anglojęzycznej oraz z World of English, itp. , studiuję książkę Advanced Language Practice i inne ze słownictwem do CAE - na pewno mi to pomaga, ale czy wystarczy? Jeśli chcesz nawiązać kontakt ze mną, to mój numer [gg] a adres e-mail [email] Również przychylam się do Twojej prośby i czekam na opinie studentów:)
Czy nie ma zadnego studenta moze jakiś wykładowca:)
Napiszę cos do piątku. Jesli macie konkretne pytania możecie wysłac maila na adres [email]
Obiecałem więc piszę:-)