WSJO w Poznaniu

Temat przeniesiony do archwium.
Co to za szkoła? Może ktoś tam studiuje? Proszę o opinie. W ofercie znalazłam swój wymarzony kierunek - filologię angielską z italianistyką. Może ktoś wie gdzie jeszcze można to studiować?
a slyszal ktos cos o wsjo w Wawie? podobno tez jest jakas i zastanawiam sie czy warto :>

Pozdrawiam
Niech nam ktoś pomoże, plisss...
Wpisz sobie wsjo w wyszukiwarce i sobie poczytaj
Temat wsjo na tutejszym forum był wielokrotnie poruszany
ja tam studiuje =O) .. jestem na 1 roku anglistyki z turystyka.. narazie bardzo mi sie podoba... a co doklanie chcialabys wiedziec??
to jest moj nr gadu: 3516659
jestem studentka WSJO ang+japonski masz jakies pytania Mloda17 => email [email] [gg]