Praca magisterska-Bibliografia HELP!

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

Jestem studentką filologii angielskiej i piszę pracę magisterską na temat 'Ongoing changes in RP and it attitudes towards RP', muszę skompletować bibliografię, i tutaj liczę na waszą pomoc. Może ktoś pisał coś podobnego lub się tym interesuje i będzie w stanie doradzić mi ciekawe książki bądź artykuły :)

Pozdrawiam,

Iza.
Nawet w tytule tej pracy masz bledy.
Bedzie Ci bardzo trudno poszukac cos, ale na 'attitudes' jest mnostwo literatury.
no wlasnie, powinno byc np. ' Ongoing changes in attitudes towards RP".

see "Whatever happened to Received Pronunciation?" (J.C. Wells, UCL)

also "On international varieties of English see Bailey and Görlach (1982); Kachru (1982);
Quirk(1972), Chapters 1-7. Major works on regional varieties (including general bibliographies,
dictionaries, and some accounts of social variation) are listed at the end of Bailey and Görlach
(1982)."

"On acceptability in general, see Greenbaum (1977b). On the relationship between syntactic
frequency and acceptability, see Greenbaum (1976c). Evaluations of language attitudes and use
appear in Bolinger (1980a); Daniels (1983); Greenbaum (1985); Michaels and Ricks (1980);
Quirk (1982). esp Chapters 1,2 and 4.

"For a survey of attitudes to specific usage problems in British English, see Mittins et al(1970)."
Hej Ludzie pomocy!! pisze prace na temet "Anglicism in the youth slang of modern Polsih" co bym mogła o tym napisać, co powinnam ująć w tej pracy???błagam o pomoc, jakieś przydatne ksiązki??

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa