Witam! Ja chciałabym zdawać na zaoczne, wiec jak zdam licencjat ( a będzie ciężko) to sie może spotkamy :)))))
Wykaz lektur z metosyki na UŚ w sosnowcu:
I. Z zakresu metodyki nauczania języków obcych
Arabski J., Przyswajanie języka obcego a pamięć werbalna. Katowice: Wyd. Śląsk 1997.
Arends R. I., Uczymy się nauczać. Warszawa: WSiP 1998.
Burns A., Collaborative Action Research for English Language Teachers. Cambridge: CUP 1999.
Cunningsworth A., Choosing Your Coursebook. London: Heineman 1995.
Davies P., Success in English Teaching. Oxford: OUP 2000.
Ellis M., Observation Tasks in the Classroom. Warszawa: Wyd. CODN 1996.
Ellis R., Understanding Second Language Acquisition. Oxford: OUP 1995.
Janowski A., Uczeń w teatrze życia szkolnego. Warszawa: WSiP 1995.
Komorowska H., Testy w nauczaniu języków obcych. Warszawa: WSiP 1984.
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna. 2001.
Malamah-Thomas A., Classroom Interaction. Oxford: OUP 1987.
Nunan D., Syllabus Design. Oxford: OUP 1993.
Nunan D., Lamb C., The Self-Directed Teacher. Cambridge: CUP 1996.
Paris S.G., Ayres L.R., Stawanie się refleksyjnym uczniem i nauczycielem. Tłum. A.Janowski, M.Micińska. Warszawa:WSiP 1997.
Parrot M., Tasks for Language Teachers. Cambridge: CUP 1993.
Richards J. C., Lockhart C., Reflective Teaching in Second Language Classrooms. Cambridge: CUP 1995.
Ur P., A Course in Language Teaching. Practice and Theory. Cambridge: CUP 1996.
Wajnryb R., Classroom Observation Tasks. Cambridge: CUP 1992.
Wallace M., Action Research for Teachers. Cambridge: CUP 1998.
Nie wygląda to zachęcająco, prawda??
A z kulturówki nie ma bo nie możn zdawac na Śląskim!
Ja to sie dopiero boję!!!!
Jak będziesz coś wiedzieć to daj znac.
Pozdrawiam
Myszk@