anglistyka wsjo

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 43
poprzednia |
Hey mam pyanie co sadzicie o nowej ofercie WSJO w Poznaniu....Tzn słyszalem, że do każdej filologi mozna dokladac sobie rozne moduly czyli drugi przedmiot ktory bede mial rowno z filologia. Slyszalem ze jest dostepnych jako moduly duzo innych jezykow a takze inne przedmioty.Wiecie cos wiecej?
Hey ja jestem studentem WSJO.To co napisales to fakt mozesz wybrac sobie do jednej z filologi jeszcze modul (prawie 60 mozliwosci). Jest to naprawde przydatne i praktyczne, bo mozesz rownolegle z filologia realizowac inny przedmiot...prawie kazdy jezyk albo np. dziennikarstwo lub informatyke. Ja studiuje na tej uczelni i jestem bardzo zadowolony....maja naprawde swietne rozwiazania, ktore wiele ułatwiaja...rnwpadnij na str uczelni www.wsjo.plrnalbo zagadaj na [gg]
Uciekaj jak najdalej od tej pseudo-uczelni!!! Potrafią owszem ładnie o wszystkim pisać i się promować, ale jak przychodzi co do czego, to szkoda gadać. Studiuję tam, ale w życiu bym drugi raz tam nie poszedł (podobnie jak znaczna większość tamtejszych studentów). Dla WSJO najważniejsze jest jak najskuteczniejsze wydojenie kasy studenta, a jednym ze sposobów są ciągłe zmiany zasad, przepisów, regulaminów, przedmiotów, specjalizacji i w ogóle ciągłe dezinformowanie studentów. Tak się nie powinno podchodzić do klientów płacących więcej niż na innych uczelniach prywatnych! Każda inna uczelnia wyższa byle nie poznańskie WSJO!
a poznańskie WSJO na rok na przeczekanie to dobre wyjście?
jeśli nie szkoda Ci 5400 zł, to jak najbardziej, przy odrobinie szczęścia trafisz do dobrej grupy, ktorym przypadają naprawde świetni wykladowcy (tribjuty dla mgr Uty i mgr Nowaka :D ) i wiele wyniesiesz (no, jeśli będziesz tego chciał/a :)). podszkolisz się w angielskim , popracujesz nad akcentem, polecam drugi język , np japonski eheh, fajna przygoda. noo a za rok proponuję poważniejszą uczelnię . voila