instytut języków obcych Nowy Sącz

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć . W tym roku zdaję maturę i mam prośbę . Jeżeli jest ktoś na forum kto studiuje w instytucie języków obcych w Wyzszej szkole zawodowej w Nowym Saczu. Prosze o wszelkie informacje na temat tej uczelni. Z gory dziekuje.
Hej ja studiuję w nowym sączu jestem na 1 roku właśńie po 1 egzaminie. Ogólnie jestem zadowolona chociaż jest strasznie dużo nauki masa, kolokwii. Wadomo że nie jest to UJ ale dostać się tu nie było łatwo i wydaje mi się że poziom jest wysoki. Na 1 roku są takie przedmioty jak: praktyczne- czytanie. pisanie, słuchanie, dyskusja, gramatyka oraz realioznawstwo brytyjskie( czyli geografia,polityka Anglii), wymowa, psychopedagogika( po polsku) i historia Anglii z której jest egzamin po 1 semestrze.Nie wiem co dokładnie chcesz wiedzieć ale pytaj chętnie odpiszę :-)
Dzieki za odpowiedz. Chcialbym zadac Ci jeszcze kilka pytan, ale to juz nie na forum. Czy moge Cie prosic o napisanie maila zwrotnego na adres [email] . Gdy juz bede znal Twoj adres to napiszy tresciwy list zawierajacy pytania dotyczace Nowo Sadeckiej szkoly. Z gory dziekuje.
Odradzam!!!!!! Studiowalam na tej uczelni caly pierwszy rok. Tak mnie wykonczyla nerwowo, ze sie przenioslam na inna uczelnie. Oczywisice nie chodzi mi o nauke, poziom jest ok, uczyc (tak jak i gdzie indziej) sie trzeba, ale o traktowanie tych glupich bab! Jedna uczelnie (AGH w Krakowie) juz skonczylam (mam mgr inz) ale w zyciu nie spotkalam sie z takim podejsciem do studenta! Odpytywanie przy tablicy (nie chcialabym rzucac tu nazwiskami, moze tylko inicjaly podam, zeby nie bylo, ze blefuje - pani DK), co jeszcze? Jedna nieobecnosc dowolona - konieczne zwolnienie od lekarza. Kochana pani S nie chciala uwzglednic tego, ze w dniu zajec bralam slub! Na wykladzie trzeba siedziec grzecznie i sluchac, gdy ktos chcial wyjsc (np do toalety) pani robila przedstawienie, ze to nie jest przedszkole! i ze mozna wytrzymac poltora godziny.