Lektury I rok anglistyka

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem studentką I roku filologii angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim. Chciałabym zapoznać się z lekturami obowiązującymi studentów na I roku. O pomoc proszę nie tylko studentów UG, ale każdego kto z racji studiowania tego kierunku wie coś na ten temat. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc!
Przyłączam się do pytania - z tymże mnie akurat interesuje spis "czytadeł" na UAM-ie.

Mam nadzieję, że pojawi się ktoś, kto zrobi ten wysiłek i napisze ...
O, a już myślałam że nikt poza mną nie idzie na UG ;) Moze pogadamy? ([gg] ). Też przyłączam się do pytania, interesują mnie jeszcze podręczniki dla pierwszaków, z góry dzieki :)
Ja rozumiem, ze juz czekacie z niecierpliwoscia na pazdziernik, ze juz studia, i nowe zycie itp itd - ale korzystajcie jeszcze z wolnego - bo od pazdziernika go miec tak wiele nie bedziecie. A lektur i tak nie da sie wszystkich dokladnie przeczytac - na czytanie zreszta bedziecie mieli czas od pazdziernika do czerwca. A teraz na wakacje maaaaaaarsz :)

pzdr.
Mr Julek - a pomyslales, ze komus sie juz dluuuuuza te wakacje? :) no bo ile mozna? ja bym na przyklad chetnie dowiedziala sie jakie sa lektury, bo akurat szukam czegos do poczytania :) A wakacje - od zawsze wystarczyloby mi 3 tygodnie wolnego, a nie pare miesiecy.
no tak - maturzysci juz dlugo maja wakacje, ale mimo to, trzeba odpoczywac i nie przejmowac sie studiami (for the time being). A lista lektur jest np. tutaj:
http://www.angli.uw.edu.pl/angli/zla/jwisniewski_pl.htm
czy tu:
http://elex.amu.edu.pl/~hla/

pzdr.