praca w szkole

Temat przeniesiony do archwium.
hey!mam pytanie- czy wiecie jak wyglada praca poczatkującego nauczyciela?(mysle o angliscie ale wszyscy chyba przez to samo przechodza), slyszalam ze to bardzo duzo papierkowej roboty, ciagle cos trzeba pisac, jakies plany. wiecie moze jak to po kolei wyglada lub znacie moze jakies strony www gdzie o tym mozna przeczytac???
ja jestem początkujacym anuczycielem, na początek plan rozwoju, spotkania wewnątrzprzedmiotowe i inne, to tylko tak sie wydaję, troche tego jest ale dasz radę.' Plany wynikowe i rozkład materiału zapewniaja wydawnictwa- wiec troche mniej pracy
Dodaje do w/w jeszcze plany metodyczne dla klas, ktore sie uczy i regularne spotkania z opiekunem stażu, ale nie jest tak zle ;)
ale to wszytsko jesli robi sie staz i rozpoczyna sciezke awansu...
bo ja jestem nauczycielka, ale nie zdecydowalam sie jeszcze na staz i zadna papierkowa robota mnie nie neka...oprocz dziennika ;)
tej papierkowej roboty troche jest ale w moim przypadku barrrrrdzo pomagają mi pozostali anglisci
jesli moge jeszce spytac: jak wyglada takiplan rozwoju, spotkanie wewnatrzprogramowe i plan metodyczny?myslalam ze to sie dzieje automatycznie: zaczyna sie prace w szkole i od razu sciezka awansu...
trinity84 - "to wszystko" gdy robi się KAŻDY staż, a więc nie tylko ten pierwszy ale tez na mianowanego, dyplomowanego (dodatkowo przed stazem na mianowanego pisze sie wniosek do dyrektora o mozliwosc odbycia stazu, ci ktorzy dopiero zaczynaja kariere w szkolnictwie rozpoczynaja staz wraz z podpisaniem umowy o prace i nie musza pisac zadnego podania, no chyba ze w danej szkole jest mega biurokracja...)itd. Skoro nie wiesz to moze nastepnym razem nie pisz i nie wprowadzaj ludzi w błąd swoją mądrością?

Jak dobrze pójdzie next year będę kontraktowym wiec wieksza stawka ;) dlatego właśnie bawię się w te wszystkie papierki ;)