ProMar Rzeszów

Temat przeniesiony do archwium.
Elo! Witam zastanawiam się nad podjęciem studiów językowych na terenie Rzeszowa w bieżącym roku akademickim czy ktos może coś powiedzieć o kolegium języków obcych przy PROMAR w Rzeszowie?> Poziom, atmosfera, zaliczenia, etc.
Hej! również chciałabym się dowiedzieć coś na temat tej uczelni! byłam na dniach otwartych, atmosfera i warunki wyglądają bardzo przyzwoicie:) słyszałam i dobre i złe opinie. Może ktoś się jeszcze wypowie na ten temat. Pozdrawiam
Hej! Właśnie napisałam epopeję o NKJO Promar, ale mnie wylogowało i szlag mnie trafił :D Nie chce mi sie pisać wszystkiego od nowa, więc w razie jakichkolwiek pytań piszcie tutaj :) Postaram sie neidługo zaglądnąć i ewentualnie odpowiedzieć na pytania.

P.S.
Tak w ogóle, to jestem studentką NKJO Promar i właśnie przedwczoraj skończyłam 1 rok nauki w tej szkole :D Wiem co nieco o tej szkole i moge Wam udzielić informacji :)
Hej! chciałabym studiować w promarze jezyk angielski. prosze napiszcie co sadzicie o tym nkjo? jak wyglada egzamin wstepny? czy jest bardzo trudny? kiedy odbywaja sie takie egzaminy? bo nigdzie nie moge znalesc informacji
Witam!

Ja jestem studentka NKJO Promar International! :) Zaliczylam wlasnie 4 semestr, wiec cos musze wiedziec o tej szkole, bo juz dwa lata obracam sie w jej murach ;)
Szkola ma wysoki poziom - na pewno wyzszy niz NNKJO na Lisa Kuli...
Wiem to, poniewaz na drugim roku przyszly do nas dziewczyny po pierwszym roku z NKJO z Lisa Kuli i ich poziom wyraznie jest nizszy od naszego - da sie to zauwazyc po roku obcowania z nimi. Promar daje bardzo dobre podstawy - jest duzo materialu do nauki w kazdym semestrze. Jezeli tylko idziesz z zamiarem, ze chcesz cos wyniesc z tych studiow i nie obijac sie, to naprawde masz szanse swietnie nauczyc sie jezyka, bo lektorzy Ci to umozliwiaja.
Przewaznie studentom kolegium sie nie chce ;) Ucza sie na noc przed i zdaja umiejac 70% z calego materialu, po czym zapominaja wszystko :)