Witam!
Ja jestem studentka NKJO Promar International! :) Zaliczylam wlasnie 4 semestr, wiec cos musze wiedziec o tej szkole, bo juz dwa lata obracam sie w jej murach ;)
Szkola ma wysoki poziom - na pewno wyzszy niz NNKJO na Lisa Kuli...
Wiem to, poniewaz na drugim roku przyszly do nas dziewczyny po pierwszym roku z NKJO z Lisa Kuli i ich poziom wyraznie jest nizszy od naszego - da sie to zauwazyc po roku obcowania z nimi. Promar daje bardzo dobre podstawy - jest duzo materialu do nauki w kazdym semestrze. Jezeli tylko idziesz z zamiarem, ze chcesz cos wyniesc z tych studiow i nie obijac sie, to naprawde masz szanse swietnie nauczyc sie jezyka, bo lektorzy Ci to umozliwiaja.
Przewaznie studentom kolegium sie nie chce ;) Ucza sie na noc przed i zdaja umiejac 70% z calego materialu, po czym zapominaja wszystko :)
Nauka jezyka wymaga systematycznosci, ciaglego powtarzania, wiec tak naprawde wszystko zalezy od Ciebie...
Wykladowcy sa swietni w wiekszosci przypadkow ;) - maja wysoki poziom jezykowy, sa mili, przyjazni i zawsze gotowi pomoc. NIE ma sytuacji zeby ktos sie na Ciebie uwzial, odczucia, ze ktorys z lektorow Cie nie lubi, traktowania niesprawiedliwie - wszyscy sa bardzo przyjazni, dla kazdego - bez wyjatkow...