japonistyka

Temat przeniesiony do archwium.
szukam informacji o japonistyce na uj! jak oceniacie te studia? jak jest atmosfera? czy jest bardzo ciężko? prosze o kontakat
jak mozecie to piszcie [email] lub [gg]
pozdrawiam
Jeśli chodzi o japonistyki to chyba najlepsza warszawska.
Poza tym w Krakowie może trochę za mało jest zajęć z praktycznej nauki japońskiego ale z języka można dodatkowo dokształcać się na kursach w Manngha-Centrum Sztuki i Kultury Japońskiej (są to kursy komercyjnie, odpłatne ale na początek chyba bardzo dobre.Potem można uczyć się samodzielnie.)
Tu masz link do strony centrum Manngha (informacja o kursach języka japońskiego w zakładce edukacja/kurs języka/ aktualności):
http://www.manggha.krakow.pl/
dzieki za info studjujesz japonistyke? mozesz napisac cos wiecej o tym kiedunku??
Ja studiuję japonistykę w Krakowie (jestem po pierwszym roku) i z chęcią odpowiem na wszystkie Twoje pytania.
Głupoty piszesz corazon. "Podobno" najlepsza jest japonistyka Poznańska, bo przerabiają najwięcej materiału. Słyszałem jednak o niej również niezbyt dobre opinie, a ciężko mi to zweryfikować.
I tak - primo, japonistyka warszawska to studia kulturoznawcze, nie filologiczne, na język jest położony stosunkowo mały nacisk.
Secundo - dziewczyna, która dość długo chodziła na kurs w Mandze, wyczerpała swoją wiedzę z niego w okolicach końca pierwszego semestru. Więc douczanie się w Mandze jest raczej śmieszne. Godzin na UJ wcale nie jest mało, zajęć z języka jest 5x 1,5h na tydzień. Do tego dochodzi 2x 1,5h znaków i 2x 1,5h gramatyki + inne przedmioty oczywiście.
Byłbym wdzięczny, gdybyś powstrzymał/a się od wypowiadania się w temacie, o którym jak widać nie masz zbyt dużego pojęcia, bo tylko mieszasz ludziom w głowach.
Keii bardzo cie prosze o kontakt - [email]
chcialabym sie odwiedziec czegos na temat japonistyki w krakowie,ile punktow konkretnie trzeba,czy jest ciezko,jak klimat i takie tam.
wiem ze rok temu bylo cos 18 osob na miejsce,jak bylo teraz?