czy warto studiować amglistykę?

Temat przeniesiony do archwium.
witam.
w październiku zaczynam drugi rok na anglistyce (lic.) i tak sie ostatnio zastanawiam czy studiowanie tego kierunku pomoże mi w przyszłości znaleść dobra prace i czy jest to jeden z tych kierunków które warto obecnie studiować?! tyle się teraz mówi o zapotrzebowaniu na inżynierów i fachowców, a o humanistach nikt nie wspomni :/ jak na razie jestem na spacialności nauczycielskiej i jeszcze do niedawna poważnie myslałem o pracy w szkole ale teraz coraz częściej się zastanawiam z czego by robić SUM żeby miec większy wybór w wyborze pracy. wiem że wiele uczelni w Anglii oferuje TEFL np. z turystyką, albo reklamą albo jeszcze czymś innym co zdecydowanie daje więcej możliwości w znalezieniu pracy. właśnie takie coś by mnie interesowało ale nie znalazłem żadnej uczelni w Polsce która prowadzi takie kierunki :/ mówią, że dobrze znać język bo wszędzie się prace znajdzie ale co mozna zrobić z tym jednym, biednym angielskim... obecnie już bardzo wielu ludzi mówi po angielsku więc jest chyba coraz mniejsze zapotrzebowanie na anglistów. chyba trzeba sie zabrac za drugi język... może bardziej egzotyczny :) a lektoraty wyglądają jak wyglądaja więc to chyba też nic nie da. może ktos też ma takie małe wątpliwości co do studiowania anglistyki czy tylko mi tak ostatnio odbija?? pzdr.
masz racje, coraz wiecej osob zna angielski, ale to oznacza ze coraz wiecej osob chce sie tego jezyka uczyc, a do tego zazwyczaj potrzebni sa nauczyciele, tlumacze.
mysle ze po ukonczeniu studiow nie jest trudno znalezc prace. wiadomo ze zapotrzebowanie na jakichs fachowcow jest wieksze niz na anglistow, ale kto skonczy anglistyke, to mysle ze z glodu nie umrze.
a jak nie w PL to mozna znalezc prace za granica. znajac perfekt angielski i majac papiery ukonczenia studiow mozna sobie jakos godnie zorganizowac przyszlosc.
pozdro.
Jak się w życiu nie powiedzie, to do szkoły przyjmą Cię z otwartymi rękami...