dziękuję za odzew. oczywiście, tylko, że promotor nie dość, że jest, powiedzmy, niezbyt osiągalny, nie jest zachwycony tematem o learner autonomy. (oczywiscie na przekór temu ten temat mi się spodobał) czy taka część badawcza mogłaby zawierać np. scenariusze dwóch lekcji- na jednej nauczyciel stara się rozwijać learner autonomy (np. jesli reading to kilka tekstów do wyboru, jesli homework to kilka do wyboru, jeśli discussion- temat wybierają uczniowie;) na drugiej "rządzi" nauczyciel- i następnie dać uczniom ankietę do wypełnienia na temat tych dwóch lekcji, z której (miło by było gdyby )wyniknie , że the former podobala im się bardziej i była bardziej efektywna? albo np. zorganizowanie raz w tygodniu lekcji, na ktorej uczniowie pracują w grupach dobranych na podstawie deklaracji co sprawia im trudność, nad czym chcą pracować i w jaki sposób- nauczyciel przygotowuje zestaw dla każdej grupy, nastepnie można uczniów/nauczycieli zapytać czy taka froma przypadła im do gustu etc. ; wiem, że praca licencjacka nie jest jakimś wilekim osiągnięciem, ale zastanawiam się, czy taka część badawcza jest wystarczająca, obawiam się, że nie do końca. wiem, że promotor powinien osądzić, ale jeśli osądzi, że nie jest akurat dzień przed deklaracją tematu, będzie cienko;)