KAT JĘZ SPECJALISTYCZNYCH UW

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 31
poprzednia |
czy ktoś wie coś bliżej na ten temat? studiuje/wybiera się?
czekam na opinie, podpowiedzi, porady i odradzenia:)
Studiuję tam od roku, szczerze mówiąc nie polecam. Teraz będzie dopiero trzeci rok istnienia katedry i bardzo to widać. Sama koncepcja studiów jest ok, ale w prajtyce jest sporo gorzej. Niektórzy wykładowcy całkowicie się tam nie nadają, bo nei znają sie na wykładanym przez siebie przedmiocie (np. jedna pani od ekonomii) i dość często popełniają kardynalne błędy językowe. Bardzo mnie ten wydział rozczarował. Może za parę lat będzie lepiej, póki co jestem tam w zasadzie dla papierka, a przygotować do zawodu tłumacza staram się sama szukając materiałow w sieci, książek o tej temetyce i praktykując na różnorodnych tekstach, czy tłumacząc póki co dla znajomych.
ja studiowalm tam rok,zreygnowalam i zaluje.Nie wiem dlaczego zaluje prawdopodobnie studiowalam z kwiatkiem i ciekawi mnie dlaczego krytykuje Pani o ekonomii,ktora byla moim zdaniem niezla naprawde./mowie o niemieckim/Gorzej z pewnym niemcem ktory tam uczy i nie jest to Steffan Moller
azja czemu zrezygnowalas?CZY TO PRAWDA ZE TAM JEST STRASZNY ZAPIEPRZ I 0 CZASU WOLNEGO?
hm?
Katedra Języków Specjalistycznych jest nową jednostką wydziałową UW. Oczywiście nie jest idealna, ale według mnie może pomóc w nauce języków obcych. Nie bez przyczyny piszę, że może pomóc. Studiowanie na kierunku filologicznym wymaga dużo pracy od samego studenta. Nikt nikogo nie nauczy języka obcego. Rola pracy samodzielnej jest nie do przecenienia.
Na KJS jest kilku wykładowców, kórzy mogą pomóc, mogą ukierunkować. Wielu z nich poza pracą na KJS tłumaczy dodatkowo i to na wysokim poziomie. Katedra jest młoda, ale widać, że profesor J.Lukszyn ma dobrą wizję jej rowzoju. Tempo zmian jest naprawdę ogromne. Jeszcze jakieś pytania? - służę pomocą.
Lagerkvist czy moglbys sie ze mna skontaktowac? [gg] dzieki