Anglistyka UW

Temat przeniesiony do archwium.
Hejka. Kto idzie na anglistykę na UW?Mam zamiar tam zdawać i jestem ciekawy na jakim poziomie są inni kandydaci. I jak się przygotowujecie? Jeśli sie tu znajdzie jakiś obecny student angli UW, to piszcie jak tam jest. Ja jestem po CAE. Mam nadzieję, że taki poziom wystarczy na te moje mymarzone studia;)
Hej. Ja jestem studentem anglistyki na UW. Moge Ci udzielic wszelkich informacji. Mozesz rowniez zajrzec na nasze wydzialowe forum internetowe: http://www.iaforum.prv.pl

Pozdrawiam,
Radek G.
oj Radek Radek jaki ty aktywny jestes :P wszedzie działasz hehehe
hej ja tez mam zamiar zdawac na anglistyke i coraz bardziej zaczynam sie stresowac jaki poziom jest mniej wiecej satysfakcjonujacy zeby sie dostac?
pre-CPE, post-CAE ;-) Przede wszystkim trzeba się chyba pasjonować nie tylko językiem samym w sobie, ale też zapleczem kulturowym obszaru języka angielskiego :)
No i zdac mature w granicach 90-100%
no to sie zalamalam kompletnie..od lipca mieszkam w Leeds jako au pair wiec zaplecze kulturowe mam w malym palcu chodze tez na kurs jezykowy do college'u przygotowujacy do egzaminu Cambridge Skills For Life Level 2
wiec moze jednak cos umiem;) a moze jednak kolegium ? tylko niezbyt mi sie widzi zawod maltretowanej psychicznie nauczycielki...
Hehe... jestem na I roku Kolegium i... powiem, że niewielka część osób studiujących ze mną, zamierza pracować w roli nauczyciela w państwowych szkołach;) Osobiście, próbowałam dostać się na anglistykę, nie udało się, ale teraz NIE ŻAŁUJĘ:))) Na Kol'u jest naprawdę fajnie:] Pozdrawiam.
EE tam od razu maltretowanej psychicznie. Mozna byc taka spelniona nauczycielka, czerpiaca satysfakcje z pracy. Ponadto to wbrew pozorom dobrze platna praca. Etat badz pol w szkole + lekcje prywatne/nauczanie na kursie daje calkiem niezly zarobek i dlugie wakacje. Ludzie z dochodow z korkow domy buduja;) Wiec nie wierz w mit kiepsko oplacanej nauczycielki jezyka - o ile bedziesz dobra, naturalnie.

PZdr,