Żadnej pieczątki, żadnego tłumacza przysięgłego. Żeby aplikować przez UCAS wypełniasz na ich stronie formularz i jest tam dział 'references'. Tam wpisuje się email osoby, która ma Ci wystawić referencje. W ten sposób się skontaktują z UCAS, a referent wpisuje w formularzu cały tekst - także Ty zasadniczo go nie widzisz. Tekst musi być oczywiście w jęz angielskim.
Jest jeszcze druga możliwość, referent może Ci napisać całe referencje, a Ty możesz je przetłumaczyć lub dać do tłumaczenia komuś kompetentnemu, w UCAS podać drugi swój adres email i w ten sposób dostać się do tej części formularza bez fatygowania dyrektora. Także w sumie on może napisać Ci te referencje teraz, później możesz je tylko wkleić. Albo po prostu poprosić go o namiary, żeby w przyszłym roku napisał Ci te referencje. A co tam musi się znaleźć - te informacje możesz znaleźć na stronie UCAS. A w ogóle najlepiej poprosić o referencje kogoś kto nie tylko Cię zna i może o Tobie powiedzieć dobre rzeczy, ale tez kogoś, kto taki list polecający komuś już pisał.