Rzucić studia w Polsce?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich!
Chciałabym opisać moją sytuację i plan, oraz prosić o poradę w kwestii ewentualnych dalszych kroków.
Mam 20 lat i obecnie studiuję w Polsce ochronę środowiska w języku angielskim (3 semestr). Moim marzeniem zawsze było studiować w Anglii, jednak dopiero w tym roku postanowiłam wcielić to w życie. Moja sytuacja na uczelni jest trochę nieciekawa, ponieważ mam już 13 punktów ECTS długu z dwóch poprzednich semestrów, więc trzeci robię awansem i dostałam możliwość zrobienia tylko 6 na 30 punktów w tym semestrze, co zresztą przeważyło o mojej decyzji. Chciałabym zrezygnować z tych studiów i od września rozpocząć studia w Anglii na podobnym kierunku (undergraduate rzecz jasna).
Zarejestrowałam się wczoraj w UCAS, w grudniu chcę zdawać IELTS (żeby do stycznia otrzymać wyniki) i w maju poprawiać maturę z chemii, matematyki i chyba wezmę jakiś dodatkowy przedmiot, może biologię, albo geografię na rozszerzeniu. Generalnie moje wyniki maturalne to: pol pis podst 70%, pol ust 80%, mat pis podst 64%, ang podst pis 100%, ang ustn podst 100%, ang rozsz pis 70%, ang rozsz ustn 90% no i chemia podstawy 28% (wstyd ;) ).
Mam generalnie kilka pytań, bo plany planami, ale nie wiem, czy to ma sens i mi się uda.
Czy ten mój dług punktowy jest jakąś ogromną przeszkodą w studiowaniu w Anglii? Rozumiem, że muszę o tym wspominać, tak? Czy ze względu na słabą średnią na obecnych studiach jestem jakoś przekreślona z góry, czy jest sens się starać? A może jednak doświadczenie w studiowaniu w języku angielskim działa w mojej sytuacji na plus?
Bardzo bym prosiła o poradę, bo nie wiem co mam robić. Chciałam za 2-3 tygodnie zabrać papiery z uczelni i w styczniu polecieć do Anglii do pracy, żeby sobie odłożyć już jakieś pieniądze (chociaż i tak będę się starać o pożyczkę studencką).