stypendium na studiach w uk

Temat przeniesiony do archwium.
hej,
Obecnie studiuję w Polsce,ale po zdobyciu tytułu inżyniera (za 2,5roku) chciałabym zacząć inne studia, najchętniej w uk. Mam kilka pytań dotyczących stypendium, które można tam dostać. Byłabym wdzięczna za odpowiedź na nie :)

1. Słyszałam, że istnieje możliwość zwolnienia studenta z opłat czesnego za studia, jeśli jego rodzice zarabiają mniej niż pewna kwota (bodajże 200tys. funtów na rok). Czy to prawda? A jeśli tak, to do którego roku życia można się ubiegać o takie stypendium? (Jak będę szła na studia będę mieć 22 lata)

2. Czy przy takim stypendium można iść do pracy? A jeśli tak, to zakładam, że pieniądze, które zarobię dodaje się do kwoty zarobionej przez rodziców?

3. Czy takie stypendium jest też na studiach postgraduate? (myślę, że nie, ale zawsze warto zapytać;) )

4. Czy w UK istnieje możliwość zaczęcia studiów od lutego, zamiast od października? A jeśli tak, to czy są to osobne studia, czy raczej studiuje się z ludźmi, którzy zaczęli w październiku, tylko wcześniej zalicza się przedmioty, które się opuściło.

Z góry dzięki za pomoc
chodzi o stypendium czy ta pozyczke.. jak bedizesz zaczynala studia od 0.. to jesli masz ponizej 25 lat (czyli wiek studencki tak zwany) to dostnaies zpozyczke.. taka ze jak po studiach zarabaisz mniej niz 15tys funtow rocznie to nie splacasz jej.. no chyab ze jak wrocisz do polski to zaczynasz splacac jak zarabiasz wiecej nzi 6tys funtow rocznie (w pl to i tak duzo;p) czyli pozytywne wrunki nic nie ryzykujesz