Studiowanie w USA - mało czasu - Pomocy!

Temat przeniesiony do archwium.
Strasznie żałuję że nie mogę cofnąć czasu. Dopiero teraz dowiedziałem się że studia w Usa są osiągalne dla kogoś z moimi ambicjami, jestem przez to w głębokim szoku od wczoraj, zarwałem nockę czytając o tym co niezbędne by tam się dostać, obgryzając z nerwów paznokcie i nie mogąc ustać w miejscu, wciąż nie mogę wyjść z tego szoku i zacząć myśleć trzeźwo i chciałbym żeby ktoś obeznany ocenił moje szanse.
otóż moja sytuacja wygląda następująco:
Jestem uczniem technikum mechanicznego 3 klasa, za rok matura, w klasach 1-2 miałem dość słabe wyniki, a teraz mam najwyższą średnią w klasie, mam szerokie poglądy i wiele rzadko spotykanych zainteresowań które niestety nie wychodzą poza mój pokój, nie mam żadnych osiągnięć, żadnej olimpiady, jestem tylko zapisany w jednym marnym szkolnym kółku. Wiele moich zainteresowań wiąże się z techniką i jestem zainteresowany engineering studies ( obecnie mam przedmioty które ułatwiłyby mnie studia np. rysunek techniczny, materiałoznastwo, budowa maszyn pojazdów, obliczenia wytrzymałościowe itp.)angielski znam całkiem dobrze ale pytania z satów trochę mnie przeraziły (oprócz angielskiego tylko podstawy norweskiego)
nie wiem czy wyrobiłbym się ze wszystkimi egzaminami SAT i innymi. Tak mało czasu a nie chciałbym stracić życiowej szansy! jestem gotowy użyć wszystkich oszczędności przeznaczonych na zakup auta. Musze również dodać że nie stać mnie na studia i nie jestem stanie ocenić czy jakaś uczelnia przyjęłaby mnie na zasadach need blind. Czuję się jakbym przed pójsciem spać dowiedział sie że nastepnego dnia mam sprawdzian od którego zależy moje życie.
Nie jestem w stanie myśleć racjonalnie dlatego proszę was o ocenienie moich szans dostania się na dobre studia w Stanach Zjednoczonych.
Z góry dziękuje za przydatne odpowiedzi.