PWSZ Tarnów

Temat przeniesiony do archwium.
studiuje ktos z was filologie angielska na PWSZ Tarnow? albo zamierza ktos? pozdrawiam;)
ja studiuję;)
nom, studiuje, studiuje i za pol roku mam zamiar skonczyc wreszcie :p
chcesz cos wiecej wiedziec: [email] tylko ze ja nie znam za bardzo nowych zasad, tylko te ktore my mielismy, pzdr
teraz to jest jedyne moje marzenie żeby dostać się na profil ogólny. z realizacją będzie jednak gorzej... staram się jakoś dotrzeć do studentów z tej uczelni i dowiedzieć się jakie języki dodatkowe wybrali i czy popularny jest hiszpański
Ja jestem na anglistyce o profilu ogólnym, mam lektorat z włoskiego. Chciałam hiszpański, ale niestety nie utworzono takiej grupy ze względu na malą ilość chętnych. Jak masz jakieś pytanie, chętnie odpowiem;)
szkoda... może z mojego rocznika będzie ktoś chętny. w każdym razie wolę każdy język poza niemieckim. słyszałam różne opinie o tej uczelni. rzeczywiście trzeba tam mocno zakówać i często są kolokwia? i w ogóle na jakim poziomie trzeba być by móc w miarę pewnie się utrzymać?
Czy ciężko? Na pewno kto myśli że to 'tylko' PWSZ i będzie z górki to sie przeliczy. Anglistyka w ogóle jest ciężkim kierunkiem, liczy sie systematycznść i naprawdę ciężka praca;)Tarnów stara sie ponadto o status Akademii Tarnowskiej, zatrudnia kadrę UJotu. W opinii ogółu najciężej jest z fonetyki i historii Anglii. Mnie bardzo sie podoba i nie żałuję wyboru;)
dowiaduje sie o tej uczelni gdzie moge, wiem ze jest dobra i w koncu najlepsza z zawodowych. martwi mnie to ze wszystkie przedmioty sa w jezyku angielskim i bedzie trudno sie przestawic na to. pierwszy rok bedzie najwieksza proba. dzieki za odpowiedz. szkoda ze nie mam z nikim kontaktu stalego, zebym wiedziala jak wyglada studiowanie na bierzaco:)
No ale to normalne że na anglistyce wszystkie przedmioty są po angielsku, szybko idzie sie przestawić, ale przyznaję że na początku po całym dniu spędzonym na uczelnii, wracałam do domu i nie mogłam sie wysłowić;P