A level

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Mam kilka pytań, jestem w 1 technikum i w przyszłym roku chciałbym wyjechać do Anglii i zrobić A Level. Znalazłem pewną firmę która zajmuje się takimi wyjazdami http://www.polska-anglia.co.uk/szkola%20srednia%20gimnazjum%20matura%20w%20wielkiej%20brytanii.htm
Tu pojawia się pytanie czy ucząc się da się jescze pracować (żeby zarobić na czesne), ile trwa semestr, ile godzin dziennie trzeba spędzić w szkole i czy A Level tolerowany jest w innych krajach (Polsce) jako odpowiednik naszej matury.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Mozesz pracowac w weekendy. Wiekszosc mlodziezy z collegu tak robi. Ale o jakim czesnym mowisz? Na studia? Zapomnij, ze na nie zarobisz. Od 2012 oplaty za studia to okolo 9000 funtow rocznie. A co z utrzymaniem w collegu? Gdzie bedziesz mieszkac i za co? Przemyslales to?
Ni chodzi mi o studia tylko o a level i zdaje mi się że to się troszkę różni (chyba że się mylę) Podałem link do firmy której się płaci ok 5000£ i za to mam opłacone zakwaterowanie, wyżywienie, szkołe. I na ich stronie pisze:
Cytat:
Ilość godzin tygodniowo: do 2
więc jeśli ich dobrze zrozumiałem to byłby jeszcze czas na prace.
Pytam o czesne, bo jak rozumiem college dla wszystkich studentow ponizej 19 roku zycia (takze dla EU) jest bezplatny. 2 godziny tygodniowo na A level? Zarty se robisz?
Napisałem bo tak to wygląda, możesz powiedzieć miej więcej ile dziennie? Gdzieś czytałem że można iść na Part-Time i wtedy jest jakoś inaczej
Pytam o czesne, bo jak rozumiem college dla wszystkich studentow ponizej 19 roku zycia (takze dla EU) jest bezplatny. Po pierwsze ja bym dokladnie to sprawdzila, bo w UK jest obowiazek chodzic do szkoly tylko do 16 lat. WAZNE: zeby 6th form College Ciebie przyjela, to musisz pokazac wyniki egzaminow w Polsce, i ta college musi je uznac. Nie wszyscy sie dostaja - nawewt jak zaplacisz tej firmie (CO JEST TO DLA MNIE TOTALNA BZDURA) to nie masz gwarantowanego ze College cie przyjmnie. To jest pierwsze.