szkoła w Anglii .....

Temat przeniesiony do archwium.
Witam :)
Mam 15 lat - w Polsce zdałam do 3 gimnazjum. Mój tato wyjechał do Anglii za praca ponad rok temu. Obecne jestesmy u niego na wakacjach i baardzo nam sie tutuaj podoba. Chcialabym zostac tu juz na stale. Jedyne co mnie martwi to angielska szkola:/ ... Ile czasu moze zajac zalatwienie wszystkich formalnosci? Jakich dokumentow potrzeba? Czy nieznajomosc jezyka jest wielka przeszkoda? I czy dziecko, ktore nie zna jezyka moze dostac jakiegos opiekuna w szkole? przynajmniej na pierwsze pol roku? jestem totalnie zielona w tych sprawach a to dla mnie bardzo wazne. Prosze o odpowiedz... serdecznie pozdrawiam :)
Jedenym problemem jesli chodzi o szkole w anglii jest to czy sa w niej aktualnie wolne miejsca. Jesli sa wystarczy zlozyc podanie. Nie sa wymagane zadne dokumenty. Anglicy przygotowani sa do tego, ze co roku do szkoly przychodzi kilka osob bez znajomosci jezyka i kazdy taki uczen dostaje specjalnego nauczyciela, ktory ma za zadanie go tego jezyka nauczyc. Problemem moze byc to, ze majac 15 lat od wrzesnia trafiasz do 11 klasy, czyli tej w ktorej zdaje sie egzaminy GCSE (taka mala matura) i mozesz miec za malo czasu, zeby przygotowac sie do nich jezykowo. Ale sprobowac trzeba.
Ja ci radze dokonczyc przynajmniej gimnazjum w Polsce, a dopiero potem kontynuowac nauke w UK.
Ja tez tak mysle, najlepiej uczyc sie w Polsce, i poszkolic jezyk ang. do stopnia ktorym latwo mozesz sie poslugiwac w mowie i pismie.
Ja właśnie skończyłam gimnazjum i głęboko się zastanawiam nad wyjazdem do szkoły tam. Moj tata też wyjechał już z połtora roku temu... a gdzie twój tata mieszka? Jedynym problemem byłby chyba moj niezbyt dobry angielski...