Camp Taconic 2010

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 95
poprzednia |
Ponieważ jest na tym forum sporo osób, które jadą na Camp Taconic to stwierdziłem, że dobrze będzie założyć osobny temat dla nas. Myślę, że na początek dobrze by było jakby się każdy pokrótce przedstawił, żeby się lepiej poznać no a potem, a potem zobaczymy;P No to może ja zacznę, tak więc nazywam się Bartek i studieję na I SUM Gospodarkę Przestrzenną na UEK w Krakowie. Na Campa jadę z kuzynką ale to już ona sama się przedstawi;P
Czekam na Wasze wpisy:)
Hej! Ja nazywam się Kinga; jestem z okolic Lublina; studiuję filologię angielską; na campie będę pracowała w laudry; jadę z koleżanką (Kaśką)
Cześć! Ja studiuję dziennikarstwo w Krakowie.Jak na razie na camp jadę sama , ale może jeszcze kogoś wyciągnę ;)Będę pracowała jako kelnerka :) Mój kontrakt rozpoczyna się 23 czerwca , a kończy 31 sierpnia. A potem podbój Hameryki :D
hej ja też jadę na taconica, studiuje w Rzeszowie kulturoznawstwo, na campie będę kelnerką, jadę z Bartkiem
Witam! Jestem na pierwszym roku anglistyki na KULu, na camp jadę z wyżej wpisaną Kingą a kontrakt mam od 23 czerwca do 31 sierpnia i będę pracować jako kelnerka (zero doświadczenia).
A może pomówmy teraz o zwiedzaniu. Co na 100% chcecie zobaczyć w USA i czym zamierzacie podróżować?
Ja jeszcze nie wiem czy samochód, czy samolot, chyba to wyjdzie w praniu :)
A na pewno chcę zobaczyc NYC, LA, LV, Wielki Kanion i poleżeć z 2-3 dni na plaży w Kalifornii :P

A Wy?