nowa zelandia wyjazd

Temat przeniesiony do archwium.
witam
ja z zona i dziecmi czynie starania nad emigracja do NW, kasa jest i odleglosc nie przeraza, ale gorzej z angielski, ( jest na poziomie podstawowym ), jestem informatykiem z zawodu ( buduje i administruje sieciami radiowymi i kablowymi ) a z wyksztaucenia elektronikiem-automatykiem, doswiadczenie zawodowe mam duze ( 12lat ), wyslalem nawet CV z linku ze strony www.nowazelandia.pl, jak mozna przyspieszyc papierologie, by wyjechac, bo na razie to truptam w miejscu, a czas ucieka
no i z egzaminem IELTS w polcse z moim angielskim to na razie nie mam co mazyc, bardzo chcemy wyjechac i to jak najszybciej, by dzieciaki mialy lepiej a sa jeszcze młode ( 9lat, 7lat, 5lat )
my tez sie wybieramy, tzn. ja, maz, synek (9m-cy) i pies. Z angielskim nie ma problemu ( ja jestem wykladowaca akademickim - fil. angielska), niestety maz konczy studia.
Chetnie utrzymamy kontakt, moze sie nawet zaprzyjaznimy?
Witam
Nie wiem czy jest to co przeczytałem jeszcze aktualne(mineło kilka lat).Byłem w Nowej Zelandii jako marynarz i bardzo bym chciał osiedlić się tam z rodziną.Proszę o kontakt, czy Wam się udało,itp?Pozdrawiam Piotr