Proszę o przetłumaczenie krótkiego tekstu.

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam
Moja praca na jutro brzmi porównaj swoją miejscowość z Budapesztem.
Niestety z angielskiego jestem zielony, mój język zaawansowany to włoski a podstawowy to angielski uczę się dopiero od 2 mies. i prawie nic nie umiem.
Przygotowałem tekst który chciałbym przetłumaczyć na angielski:

Budapeszt leży w środkowej części Węgier, Busko w południowo-wschodniej części Polski. W Budapeszcie mieszka około półtora miliona ludzi a w Busku 20tys.
W Budapeszcie znajduje się bardzo dużo zabytków m.in. zamek królewski, barokowe pałace i kościoły, a Busko jest miastem uzdrowiskowym z licznymi sanatoriami np. Sanatorium Marconi czy Willa Zielona. W stolicy Węgier ceny transportu są niewysokie ze względu na to że kursują tam tramwaje, metro, pociągi i autobusy. W moim miasteczku ceny transportu chyba są niewysokie, chyba bo nie jeżdżę autobusami. W Budapeszcie jak to w stolicy ruch uliczny może być bardzo duży, w przeciwieństwie do Buska. Budapeszt jest miastem szczególnie przemysłowo-turystycznym tu można kupić bardzo dużych pamiątek, ale ceny w tym mieście są bardzo wysokie. W Busku jako że to miasto uzdrowiskowe też można kupić wiele interesujących rzeczy ale po niższych cenach. Jedzenie poza domem w obu miastach nie kosztuje dużo. W obu miastach lata są chłodne a zimy niezbyt srogie.

z góry ogromne podziękowanie za pomoc.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »