Listening wersja A: podaję część odpowiedzi (part 3 i 4 trudna do zapisania...) konsultowaną między czterema osoboma:
Part 1: sketches, sports& beach (lub casual?), ....... (ja mam:ample, oni-casual, ale podobno miało być outdoor...), Canada, safety, light box, 7 [tel], public relations (ja napisałam chyba za dużo...: seeing how the things are made and public relations)....
Part 2: hill (strzeliłam :))), bo szalenie niewyraźny był ten początek), 112 (ja mam niestety 105..), podobno: fishermen, reconstruction, defensive, Romans (Roman settlers), building ... (i tu zdania są podzielone: homes, huts...), jeszcze gdzieś w międzyczasie było : sociality? (ludzie podają: social history co jest dość logiczne), ja wpisałam bez sensu: socialism.
Part 3: trudno to opisać, ale generalnie facet był za tradycyjnymi, a babka za alternatywnymi metodami nauczania: 1. nauczyciele ktorzy stosuja nowe metody "lose sight..." 2. tu chodziło o rozwijanie myslenia : podobno była jakaś odpowiedź o reasonable thinking, ale ja tego nie zauważyłam :((( zaznaczyłam "accuracy", bo facet koncentrował się na tym, że ważne jest good foundation... 3. insufficient użycie różnorodnych metod 4. trzeba pomagać uczniom znajdować różne ways of learning 5. chodziło o "juggling" i w czym to pomaga: my mamy, ze nauczanie jest bardziej "receptive", 6. note-taking: my wybraliśmy, że należy dopasować do każdego
Part 4: lewa część dużo trudniejsza niż zadanie drugie po prawej: speaker 1 na pewno narzekał na menu i podróż pozwoliła mu zwiedzić wiele miejsc; speaker 5 na pewno cieszyła się z "cultural input" i prawdopodobnie polecił jej ktoś z rodziny; dalej nie pamiętam kolejności....
ale :
- czy facet, który mówił o super luksusie w kabinie (jak w hotelu) to był ten który cieszył sie "to meet people"?
- czy babeczka, która cieszyła się z super obsługi jednocześnie powiedziała ze poprzednia podróż też była super (tu mieliśmy podzielone opinie, bo inni twierdzą, że ta podróż była "healthy"..., bo ona coś mówiła o "fresh air")
-czy facet, który się skarżył na te same godziny posiłków jednocześnie mówił, że to dobre dla dzieci (i tak trzeba było zaznaczyć?)
My tak mamy. Napiszcie proszę co pamiętacie, odnieście się jakoś do tych naszych odpowiedzi - będę wdzięczna :)))))))))))