CAE - zimowa- Poznań. kto jeszcze?

Temat przeniesiony do archwium.
hej! kto jeszzce z Was zdaje CAE w Poznaniu? jak przygotowanka? pozdrawiam! do zobaczonka! ;)
Ja zdaję w Poznaniu, słuchanie i mówienie mam 4 grudnia. A jak przygotowania? Hmmm... Pracuję, mam rodzinę i szczerze mówiąc mało czasu na przygotowania. Ale coś tam sobie powtarzam- szczerze mówiąc to liczę na to, że w grudniu CAE nie bedzie super- trudny, bo podobno latem tak wykosili, że np w Poznaniu nie zdało ponad 75%.
Aisha, Rahel... z jakich książek przygotowywałyście się/ przygotowujecie się do CAE w Poznaniu? :)

Pozdrawiam
Ja jestem samouk- nie chodzę na żaden kurs. A uczę się z tego, co wpadnie w ręce, do CAE typowo mam tylko jeden self-study z Cambridge (ale tytułu dokładnego nie pamiętam). Poza tym dużo czytam (stare angielskie Newsweeki) i od czasu do czasu przewertuję gramatykę.
Myślę, że jak teraz nie podejmę próby, to potem będzie jeszcze gorzej. Po prostu człowiek się starzeje i więcej zapomina niż przyswaja ;-))) Dlatego żałuję, że będąc na studiach "porwałam" się tylko na FCE... Pozdrawiam, pa
ja, ja! (z czego ja sie tak cieszę, hę? ;))
przygotowania się grzebią. :-/ a słuchanie i mówienie juz 4.12.
pozdrawiam
to widzę, że jest nas parę osóbek. ja przygotowałam się z Objective'a CAE średnie - , dużo czytam sama i wkuwam słóweńka przy nadarzajacych sie okazjach...poza tym "łyknełam" nieco z proficiency wiec powinno byc spoko ;). speaking już 4.12.dzien po słuchanko. jakoś damy radę, prawda?
też (razem z kumplem) zdaję 4 grudnia w poznaniu (o 13 listening, o 16 speaking)...
i zaczynam się bać :)
Aisha, może chciałabyś odsprzedać tą książkę Objectives, ona jest "Self-study"?

Pozdrawiam :)
To do zobaczenia w Poznaniu, tez mam słuchanie o 13 (w WTC) i gadanie o 16 w Empiku. Pa
hehe, chyba sobie identa wyrobie z nickiem :D
ciekawe ile osob zagada ;-)
ja mam speakin' 4.12 ok 14.30 / łuchanko 5.12 dzien po dniu. uff .sama nie wiem czy nie wolałabym mieć tego "skumulowanego". damy radę!! :D:D