Licealista. Wyjazd za "chlebem". Angielski od zera

Temat przeniesiony do archwium.
Witam
Jestem nowym użytkownikiem tej strony. Zaglądam tutaj od dużego czasu...
Moja sytuacja w życiu zmieniła się diametralnie... która zmusza mnie do wyjazdu za "chlebem"... Jestem uczniem 2 LO
Choć uczę się angielskiego od póki pamiętam, to nic nie umiem. Jedni zadadzą sobie pytanie co ja robię 2 klasie? właśnie? sam nie wiem, chyba szczęście mi dopisywało przez wszystkie lata. Planuje pod koniec czerwca wyjechać na stałe do Londynu znaleźć pracę i dostać się na zajęcia z j.angielskiego, a w dalszej przyszłości na zajęcia przygotowująca do collegu.

Muszę przez 5 miesięcy nauczyć jak najwięcej, chciałbym chociaż opanować podstawy. Nie mam pieniędzy na korki lub prywatnych nauczycieli.

Znacie jakieś książki itp. z których metody są skuteczne i uczą od podstaw? Po prostu chodzi o "coś" z czego mógłbym się uczyć.

Proszę o pomoc.
Hmm, generalnie koszmar. Spróbuj poszukać na allegro jakichś używanych książek do gramatyki, writing-u, jakiś słownik, ewentualnie widziałem jakieś tanie repetytorium maturzysty za 9zł + 10 przesyłka.
Jeśli chodzi o naukę z podręcznika, może poszukaj jakichś książek używanych od podstaw np. New English File albo Matura Success (różne poziomy). Hmm, staraj się łapać materiały jakie się tylko da. Zawsze coś pomogą, ale musisz mieć też chęci...

Powodzenia, Australian
Zajrzyj na http://englishtips.org
Jeśli nie masz podstaw to szukaj materiałów na poziomie elementary i książki Basic English a potem Survivial English, polecam też audiokursy.
Strona wymaga rejestracji.W razie problemów pisz w tym wątku.
W Londynie ze znalezieniem pracy będzie ci bardzo trudno, łatwiej w mniejszych miejscowościach pod Londynem.
Sama jestem lektorem więc w razie czego mogę pomóc.
Powinieneś zrobić sobie jakiś placement test,żebyś wiedział co już umiesz a czego jeszcze nie. Dobra jest też seria Angielski? No problem.Może to ci pomoże.