mała sonda językowa ;)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich;) studiuję na University of East London i w ramach projektu muszę przeprowadzić małą sondę;) Muszę zbadać opinię i odczucia ludzi, kiedy stykają się z różnymi akcentami języka angielskiego.. wiem, że może w Polsce nie ma zbyt wielu szans na spotkania z obcokrajowcami, ale może akurat ktoś ma jakieś ciekawe spostrzeżenia, coś go dziwi, razi, śmieszy? Z góry wielkie dzięki dla wszystkich którzy wyrażą swoje zdanie ;) pozdrowionka ;)
Ciekawe. Ja sie spotykam z najrozniejszymi akcentami, ale szczerze mowiac, to pisac wypracowania na ten temat nie chce mi sie. Zreszta nie bardzo mam czas. Lepiej gdybys przygotowal/a questionnaire albo przynajmniej kilka/nascie open-ended questions. A najlepiej i jedno i drugie. W koncu wypadaloby troche pracy wlozyc we wlasna nauke, nie?
Bardzo chetnie wyraze swoje opinie, tylko tez prosze o jakies konkretne pytania. Szczerze mowiac, nie wiem za bardzo co mialabym napisac
hehe ja też bardzo chętnie się wypowiem...bo w mojej szkole ostatnio jakieś przypływy cudzoziemców :D tylko właśnie napisz co konkretnie mam Ci powiedzieć :)