Czym różni się nauczanie angielskiego w przedszkolu i szkole podstawowej??

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, piszę prace magisterska o tytule: The age factor: a friend or foe. Comparison of kindergarten and primary school learners in the context of teaching English. Bardzo bym prosila o pomysly, jakie kwestie powinnam poruszyć podczas porównywania przedszkolaków i uczniow 4 klasy podstawowej. W jaki sposób różni sie nauka angielskiego obu grup uczniow. Zależy mi na podejściu do problemu ze strony ucznia jak i nauczyciela. Kazdy pomyśl jest dla mnie na wagę złota;-)
skup sie na umiejetnościach dzieci z tych grup wiekowych (np. czwartoklasiści umieja pisać)
W nauce dzieci w przedszkolu należy skupić się na zabawie i śpeiwaniu piosenek angielskich. Słowka należy tłumaczyć w miarę potrzeby, gdy dzieci o to zapytają. Pięcioletni Maciek potrafi liczyć do 10, zna podstawowe kolory, potrafi wymienić nazwy członków rodziny i niektórych zwierząt. Czasami śpiewa po angielsku.
Generalnie w przedszkolu 90% nauki należy poświęcać na zabawę, 10 na naukę.

Dzieci w w 4 klasie szkoły podstawowej potrafią już pisać, ale trzeba pamietać, że często zamiast FISH będą pisać FISZ, zamiast GOOD będą pisać GUD albo GÓD. Należy im cierpliwie i wielokrotnie tłumaczyć dlaczego napisały to źle.

W ich przypadku stosunek zabawy do nauki może być 50/50.
edytowany przez bejotka: 05 lut 2014
Tak, na pewno omówie role gier i zabaw w obu grupach wiekowych oraz umiejetnosci czytania i pisania ( w przypadku przedszkolaków o jej braku;-). Chociaz wdalszym ciągu mam nadzieję, że ktos jeszcze podsunie jakis pomysl bo an prace mgr to jeszcze za malo;-) Myslalam rowniez zeby poruszyc kwestie dyscypliny, gdzie jest łatwiej ja utrzymac itd a takze o roli nauczyciela - przedszkolaki sa calkowicie zdani na niegoa w 4 klasie uwazam dzieci juz potrafia pracowc samodzielnie wiec ta rola nauczyciela troche sie zmniejsza a uczen posiada wieksza autonomie i odpowiedzialnosc za swoja nauke.

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia