SAMOUKI:)

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 51
poprzednia |
Czy jestescie samoukami?. Czy nauczyl sie ktos jezyka od podstaw samemu? jesli tak to do jakiego poziomu?.Czy jakis samouk zdal np: mature z obcego jezyka? Jakie metody nauki stosujecie lub stosowaliscie? Jakie materialy ksiazki itp.. polecacie.Ogolnie temat o i dla SAMOUKOW (z prawdziwego zdazenia, tylko SAMI).
Pozdrawiam.
witaj, jestem samoukiem, nauczyłam się niemieckiego od podstaw, zdałam egzamin ZMP(certyfikat językowy Instytutu Goethego) i dorywczo pracuję jako tłumacz. jak się chce to mozna. zaczęłam od kursu dla początkujacych w ESKK, później dla śr.zaawansowanych i dla zaawansowanych, oprócz tego repetytorium Benzy, telewizja i udało się. teraz mam zamiar nauczyć się angielskiego, jestem na etapie dla śr.zaawansowanych oczywiście w ESKK. uważam, że to najlepsza metoda nauki języka obcego
>witaj, jestem samoukiem, nauczyłam się niemieckiego od podstaw,
>zdałam egzamin ZMP(certyfikat językowy Instytutu Goethego) i dorywczo
>pracuję jako tłumacz. jak się chce to mozna. zaczęłam od kursu dla
>początkujacych w ESKK, później dla śr.zaawansowanych i dla
>zaawansowanych, oprócz tego repetytorium Benzy, telewizja i udało się.
>teraz mam zamiar nauczyć się angielskiego, jestem na etapie dla
>śr.zaawansowanych oczywiście w ESKK. uważam, że to najlepsza metoda
>nauki języka obcego

chyba jestes bardzo zdolna -podziwiam i pozdrawiam
Ja to po prostu lubię, to moje hobby, jedni uprawiają sport, inni ogladają telewizję, a ja się uczę. Włączam kasetę i np.gotuję obiad. Przyjemne z pozytecznym :-) Również pozdrawiam.
Jeśli nie jesteś właścicielem ESKK i nie jest to krypto reklama - to podziwiam :)
Nie trzeba być właścicielem, wystarczy uczyć się w ESKK, by oceniać stosowaną tam metodę. Jest to szkoła przeznaczona dla ludzi, którzy mają nature samouka, choc zapewnia im pomoc merytoryczną.