Angielski w domu

Temat przeniesiony do archwium.
Witam.
Znam podstawy angielskiego, nie mam mozliwości kontynuowania nauki na kursach, ale moge uczyć sie w domu. Mam komputer, dobre chęci i możliwość przeznaczenia ok. godziny co drugi dzień ( uczę się też francuskiego, i nie dam rady codziennie robic tego i tego, bo mi się kicia ;)

Chciałabym poprosic o radę co wybrać.
Program - profesor Henry? Jesli tak - to który? Jesli nie - to jaki inny? Chciałabym w kompie uczyć sie głównie słownictwa, bo z francuskim widze, że najbardziej mi to odpowiada.
Lubie pracowac z podręcznikiem, i z książki mogłabym robić gramatykę. Który wybrać? Tu juz jestem całkiem zielona... Nie wiem co wybrac, jak popatrzyłam do środka, to wszystkie wyglądały tak samo. Wszystkie miały stanowczo za dużo obrazków. Który polecacie?
A słuchanie i wymowa? Wiem, że nic nie zastapi konwersacji, ale nie znajdę żadnego interlokutora o godzinie 22-23, bo tylko wtedy mam czas cos zrobić. Macie jakiś pomysł?
Liczę na podpowiedzi i dziekuję.
Odświerzam topic bo warto :)
Moze być granatowy Murphy + jakaś polska gramatyka, Profesor henry Słownictwo 1&2
Podnoszę, bo jestem w podobnej sytuacji. Kupiłam wszystkie programy z serii Prof. Henry i nie wiem, czy dobrze zrobiłam. Jestem samoukiem, a poza tym mam za sobą rok nauk na kursie. Korzystałam tam z książki New Matura Matrix Pre-Intermediate Plus. Zauważyłam też,że mam kłopoty z zastosowaniem czsów w mowie
:(,chyba w życiu tego nie załapię.
Po pierwsze proszę się nie załamywać.Osoby anglojęzyczne same mają podobne problemy.Po drugie chętnie pomogę-np.sprawdzając ćwiczenie lub wypracowanie,albo rozmawiając w weekendy przez skype.Można mnie złapać na skype:corazon_aerodinamico lub pisać na [email]