Od czego zacząć nauke angielskiego

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich - jestem nowy na forum. Pytanie mam takie jak w temacie. Jestem zielony z angielskiego, chciałbym chwycić jakieś podstawy tego języka. Niestety programy jakie zdążyłem przejrzeć są chyba dla takich, którzy już mieli jakiś kontakt z tym językiem. Ja niestety nie miałem. Nie mogę się zapisać na żaden kurs, ponieważ fizycznie nie mam czasu, aby dojeżdżać- nie mieszkam w mieście :(
Dlatego mam prośbę do forumowiczów, aby mi coś z łaski swojej podpowiedzieli - może jakiś kurs w internecie dla dosłownie początkujących ( czytaj - nie mających zielonego pojęcia o co chodzi w tym języku). Pozdrawiam Maciej
Najlepsza Żółta Książeczka

Siemka

W sumie to radze poszperać w księgarni ... bo tu duzo zalezy od podejscia do źródła (ksiązki) ... jeśli Ci sie spodoba, i już bedziesz ją miał, to z pewnościa Cie coś nauczy (to tak jak z kobietą :] )

Kiedyś (na początku swojej przygody z angielskim) szperając w księgarni natrafiłem na taką mała żółtą ksiązeczke z gramatyki (były to podstawy) ... wówczas wystarczyły bym stwiedził że to prościzna (choć w budzie miałem wówczas z ang. przechlapane) mała żółta książeczka nie wystarczyła na długo więc wciąz dokupuje nowe pozycje ... i tak już pozostanie.

Moje ksiązki w kolejności zakupów :)

1. Mała żółta ksiązeczka (gramatyka)
** Gdzieś w tym miejscu też trafiłem na program ETeacher
posiadający też podstawy gramatyki
** I w tym miejscu też masochistycznie tłumaczyłem sobie teksty z gier (przygodówki - Amiga Rulez :] )
** i zapisywałem ze słuchu anglojęzyczne piosenki później je tłumacząc
na ówczesnym poziome piosenki w rzeczywistości nabierały innego sensu :]
2. Nowa gramatyka angielska w cwiczeniach
R. Gozdawa-Gołębiowska, B.Jasińska, S. Kryński, A. Prejbisz
----------------------------------------------
// To napewno juz nie podstawy
----------------------------------------------
3. Test in English Structural Conversion
Mariusz Misztal