Reklamacja - sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
1.Przebywasz obecnie w londynie. Kupiłeś/aś niedawno nowe radio, które po trzech tygodniach się zepsuło. Napisz list do sklepu, w którym je zakupiłeś/aś. W liście:
*napisz, dlaczego piszesz ten list oraz kiedy zakupiłeś/aś radio
*napisz w jakich okolicznościach się zepsuło i jaka była twoja reakcja
*zażądaj zwrotu pieniędzy i odrzuć jednocześnie możliwość wymiany radia no nowe
*poproś o jak najszybszą odpowiedź oraz podaj swój numer telefony komórkowego

Welcome
I bought the radio in your company Sony, three weeks ago. Turned on the radio to broadcast posłychać noise and suddenly the radio. Immediately I noticed the smoke which came out of the equipment. After a while the radio was in flames of fire. Failed to re-enable it. I was surprised, shocked and scared. Please return money to unhappy radio. I do not want replaced. Respond quickly. My phone number 123,456,789th Thank you for your reply.
XYZ

2.Studiujesz w Australii, kupiłeś niedawno nowy komputer, który nie działa tak jak powinien. Napisz do sklepu:
-w jakiej sprawie piszesz i kiedy zakupiłeś komputer
-przedstaw problem
-poinformuj ze problem próbował rozwiązać kolega, który się zna na komputerach lecz bez skutku.
-poproś o przyjazd kogoś ze sklepu i przekonaj, że usługa powinna być bez płatna


I am writing to complain about shopping of eguipment in your firm. Namely I have bought which 25.122006. One week on shopping of eguipment. Computer has appeaied suspend and power off and that all time.
My firends who is known on computers. He try repair computers, he try to format it, but computer all time was susperedend and it has power off.
I would be ask about somebody sending from computer service and try solution of my problem within the confines of gaurantce as there is system error, without my reason subjecting guarantce.
I would therefore be grateful if you could repair within consideration of guarantce.
I would appreciate a reply at your earliest convenience
your faithfully,
XYZ
Kiepskie, popraw najbardziej razące bledy i wrzuc tutaj znowu.
Najwyraźniej wujek Google jest wredny. Radio pewnie spłonęło ze wstydu, a komputer padł, bo uznał, że lepiej abyś pouczyła się z książek, a nie bezmyślnie kopiowała z internetowych tłumaczy.
Jutro po angielskim będziesz bardziej nieszczęśliwa niż to biedne dymiąco-płonące radio oczekujące zwrotu pieniędzy.

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia