streszczenie pracy inżynierskiej

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o sprawdzenie streszczenia pracy inżynierskiej. Wiem, że tłumaczenie nie jest identyczne z oryginałem ale nie umiałam tego obejść.

Celem pracy było przedstawienie wieloaspektowej analizy porównawczej pojazdów zasilanych paliwami gazowymi w porównaniu do zasilania paliwami tradycyjnymi.
Pierwsza część pracy ukazuje charakterystykę paliw tradycyjnych i alternatywnych LPG i CNG oraz wymagania stawiane paliwom silnikowym.
Kolejna część niniejszej pracy prezentuje budowę i zasady działania układów zasilania pojazdów.
Wymienione i dokładnie opisane zostały instalacje LPG oraz CNG. Instalacja LPG została podzielona na: mieszalnikowe układy zasilania oraz wtryskowe układy zasilania. Następnie poruszono temat adaptacji LPG w silniku o zapłonie ZS i adaptację silnika ZI do zasilania CNG.
Trzecia część pracy została poświęcona eksploatacji pojazdów zasilanych instalacją CNG i LPG. Dokonano charakterystyki prawidłowej eksploatacji samochodów, ukazano słabe i mocne strony instalacji gazowych.
Ostatnia część pracy przedstawia analizę porównawczą eksploatacji pojazdów ze względu na rodzaj zasilania. Analizie został poddany: aspekt ekonomiczny (różnice w cenie zakupu, koszty serwisowania, ceny paliw), aspekt ekologiczny (szkodliwe substancje występujące w spalinach samochodowych, sposoby ograniczenia emisji zanieczyszczeń), aspekt bezpieczeństwa, aspekt zmiany parametrów silnika

The purpose of this engineer thesis was to compare different types of vehicle power systems.
The dissertation includes four chapters.
The first part includes the chracteristic of conventional and alternative fuels (LPG and CNG) as well as the requirements for them.
The second part of this thesis describes structure and functioning of vehicles power systems.
Different types of LPG and CNG systems were listed and presented together with the division of LPG into the conventional converter-and-mixer system and the injection system. Furthemore, this part describes the LPG and CNG conversions.
The third part includes issues relevant to use of motor vehicles applied with autogas. The proper use of vehicles was described as well as the adventages and disadventages of autogas systems.
The last part presents the comparison of motor vehicles with regard to the type of the power system. The question was considered in all its aspects: economic (purchase price, servicing costs, fuel prices), ecological (types of hazardous substances emitted by vehicles, emission reduction strategies), operational safety and engine chracteristics.

The purpose of this 'engineer' (niepotr) thesis 'was to compare' IS THE COMPARISON OF different types of vehicle power systems.
The dissertation 'includes' (zle slowo, daj tutaj CONSISTS OF) four chapters.
The first part includes the 'chracteristic' (ortog) of conventional and alternative fuels (LPG- tylko musisz dokladnie napisac co to znaczy) and CNG (co to jest?) as well as the 'requirements for them.' (tego nawet nie rozumiem)
The second 'part of this thesis' CHAPTER describes (przedimek) structure and functioning of 'vehicles' (l. poj) power systems.
Different types of LPG and CNG systems 'were' ARE listed and presented together with the division of LPG into the conventional converter-and-mixer system and the injection system. 'Furthemore' (nie pisz takich slow w thesis), this part describes the LPG and CNG conversions.
The third part includes (przedimek) issues relevant to (przedimek) use of motor vehicles 'applied' (zle slowo) with autogas. The 'proper' (poszukaj odpowiednie slowo, to akurat nic nie znaczy) use of vehicles 'was' IS described as well as the 'adventages' (dlaczego robisz takie glupie bledy ortog?) and 'disadventages' (ortog) of autogas systems.
The last part 'presents the comparison' COMPARES 'of' (niepotr) motor vehicles with regard to the type of the power system.
'The' THIS question 'was' IS considered in all its aspects: economic (purchase price, servicing costs, fuel prices), ecological (types of hazardous substances emitted by vehicles, emission reduction strategies), operational safety and engine chracteristics.

Napisz to jeszcze raz z poprawkami i 'make it snappy' tzn - scisle, uzywajac jak najmniej slow ale zeby kazde slowo bylo wazne, tak, zeby zachecic kogos do czytania tej pracy. Sprzedajesz ja wlasnie tym - ...
power systems -> sugeruję fuel systems, power systems to są raczej układy elektryczne
Serdecznie dziękuję! Jestem bardzo wdzięczna, że zechcieliście przeczytać i poprawić błędy... Sugestie przydazą się nie tylko do abstraktu, ale i do doskonalenia języka, bo mam wrażenie, że im więcej się uczę, tym mniej wiem.
Terri - nie wiem właśnie, czemu robię takie głupie błędy, sama się zastanawiam i wstydzę ;) Właśnie poprawiam streszczenie. A CNG to Compressed Natural Gas :P

Jeszcze raz dziękuję.
edytowany przez kamablue: 24 maj 2012

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie