Listy maturalne proszę o sprawdzenie część II

Temat przeniesiony do archwium.
Kupiłeś urządzenie elektroniczne,które okazało się wadliwe.Telefon do centrum obsługi klienta oraz zaniesienie sprzętu do serwisu nie przyniosło rezultatu.
Napisz list do producenta:
-podaj co,gdzie oraz kiedy kupiłeś
-określ dwa problemy z kupionym sprzętem
-opisz swoje doświadczenie w telefonicznym centrum obsługi oraz serwisem
-poproś o wymianę sprzętu na nowy oraz zasugeruj konieczność poprawy funkcjonowania centrum obsługi.

Dear Sir or Madam
I am writing to complain about computer who I bought in shopping mall month ago.
I have a problem with this device. Computer have crash disk so I can't do anything
on this computer and is crash CD-room so I can't play CD with my favorite music .
This is very problem. Many time I tried called to telephone service center but anyone not took with me. I was very nervous. When I went to service I gave my computer and had to wait two weeks.
When I toke device I saw that use is impossible. Crash dish was over time.
I would like to the new computer and I suggest you faster work in service.
Your faithfully
XYZ
Dear Sir or Madam
I am writing to complain about (przedimiek) computer who (computer to nie człowiek) I bought in (przedimek) shopping mall (przedimek) month ago.
I have a problem with this device. (przedimek) Computer have (3 os. l. poj.)crash (zła forma)disk so (to zdanie ogólnie lepiej zmienić na coś w stylu: Zauważyłam, że dysk w komputerze jest niesprawny) I can't do anything
on this computer and is (zła kolejność) crash (zła forma) CD-room so I can't play CD with my favorite music .
This is (przedimek) very problem. Many time (liczba mnoga) I tried (czegoś brak) called ( taka forma przy crash powinna być ale nie tu) to telephone ( dzwonić do telefonu? W ogóle to chyba lepiej zmienić trochę to zdanie I dać skontaktować się z) (przedimek)service center but anyone (no one) not (bez tego) took (może chciał ze mną rozmawiać)with me. I was very nervous. When I went to (przedimek) service I gave (zostawiłam) my computer and had to wait (coś brak) two weeks.
When I toke (błąd) (przedimek)device I saw (może zauważyłam) that (coś nie bardzo to się składa, może lepiej że nie działa)use is impossible. Crash (ja wyżej, zła forma) dish (naczynie?) was over time. (właściwie nie wiem o co chodzi w tym zdaniu)
I would like to (mieć nowy komp…) the(zły przedimek) new computer and I suggest you (brak czegoś) faster (kolejność) work in (przedimek) service.
Your faithfully
XYZ
Jak poprawisz te błędy, to będzie mi łatwiej coś jeszcze wskazać i zasugerować może bardziej odpowiednie zdania.
@Browar25

No widzisz, wskazuj błedy, ale nie podawaj wszystkiego 'na tacy' - tak trzymać!
Dear Sir or Madam (tutyaj brakuje przecinka)

This is (przedimek) very (tu brakuje slowa) problem.

Your faithfully (przecinek)

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Matura