Kupiłeś urządzenie elektroniczne,które okazało się wadliwe.Telefon do centrum obsługi klienta oraz zaniesienie sprzętu do serwisu nie przyniosło rezultatu.
Napisz list do producenta:
-podaj co,gdzie oraz kiedy kupiłeś
-określ dwa problemy z kupionym sprzętem
-opisz swoje doświadczenie w telefonicznym centrum obsługi oraz serwisem
-poproś o wymianę sprzętu na nowy oraz zasugeruj konieczność poprawy funkcjonowania centrum obsługi.
Dear Sir or Madam
I am writing to complain about computer who I bought in shopping mall month ago.
I have a problem with this device. Computer have crash disk so I can't do anything
on this computer and is crash CD-room so I can't play CD with my favorite music .
This is very problem. Many time I tried called to telephone service center but anyone not took with me. I was very nervous. When I went to service I gave my computer and had to wait two weeks.
When I toke device I saw that use is impossible. Crash dish was over time.
I would like to the new computer and I suggest you faster work in service.
Your faithfully
XYZ