Witam!
Mam za zadanie przetłumaczyć CV. Zrobiłem to na ile potrafiłem. Jeśli ktoś będzie tak miły żeby poprawić błędy (choćby te najbardziej rażące) to będę bardzo wdzięczny.
CAREER OBJECTIVE
Jestem proaktywnym inżynierem sprzedaży w dziale e-commerce z niemal 2-letnim doświadczeniem. Wiem jak tworzyć analizy i optymalizować procesy w celu osiągania najwyższych wyników. Niebawem kończę edukację akademicką i pragnę rozwijać swoje kluczowe kompetencje w przedsiębiorstwie zajmującym się konsultingiem.
CEL ZAWODOWY
I am pro-activ sales engineer with nearly 2-years experience in e-commerce division. I know how to perform analysis and do optimization of work processes. This skills helps me to achieve outstanding sales and quality results. I am leaving University soon and looking for the opportunity to develop in a consulting.
specjalność Finanse Przedsiębiorstw, studia dzienne - specialization in Corporate Finance, full time studies
Doświadczenie zawodowe - Work experience
Obowiązki - Responsibilities
Pracowałem jako członek zespołu sprzedwców zapewniając najwyższe standardy obsługi - Working as part of the sales team providing excellent customer service
Realizowałem i kontrolowałem osobiste cele sprzedażowe - Realizing and controlling sales targets
Wykonywałem analizy sprzedażowe, oferty produktowe oraz kalkulacje leasingowe - Doing sales analysis, product offers and leasing calculations
Prowadziłem aktywną sprzedaż produktu ubezpieczeniowego dedykowanego dla prodktów XYZ - Active sales of insurance product dedicated for XYZ products
Osiągnięcia - Achievements
Zrealizowałem najwyższą transakcję w historii zespołu sprzedaży (ponad 1[tel]zł) - realized the highest transaction in the history of the sales team (1[tel]zł)
Stale utrzymywałem wyróżniające się wyniki dzięki autorskim - Constantly got outstanding performance thanks to my own sales analysis
Uzyskałem uprawnienia do obsługi klientów B2B - Got permission to serve B2B customers