Serduszko, nie bede lagodna dla Ciebie, gdy nie bedziesz uzywal/a przedimkow (a, an, the). To mnie naprawde irrytuje.....i jeszcze, musisz nauczyc sie rozpoznawac l. poj od l. mn, i gdy jak czasownik jest l. poj - to rzeczownik musi tez byc w l. poj, albo obydwa w l. mn..
'In' (tutaj ja bym uzyla 'At') the beginning, I want to present my point of view on 'that' (daj inne slowo) subject. I believe (ja lubie uzywac slowo 'that') there 'is' (ale to ma sie zgadzac z 'resources-l. mnoga, czasownik ma sie zgadzac z rzeczownikiem) more and more resources, and issues 'what' (kalka z polskiego 'co' ale w jez. ang - tego nie uzywamy, uzywamy inne slowo) have (brak przedimka) huge influence on (przedimek) development of the state. Besides 'the' (no i po co ten przedimek tutaj jest?) education, there are: the internet, work places, free trade area, government 'and etc' (nie znam tego - trzeba wytlumaczyc, jak nie ma wiecej przykladow to konczysz na tyum ktore znasz i nie pisz 'etc' - bo to nie wiadomo jest co masz na mysli), which 'these,' (niepotr slowo) 'has' (ale wymieniles wiecej jak jeden, tutaj l. mnoga) influence on (przedimek) state as well. For example, the class of workers 'have' (zle slowo, tutaj ref do 'class' l. poj) 'big' (uzyj wiecej formalne, akademickie slowo, to jest za niskie) influence on (przedimek) state because(,) (dlaczego uzywasz przecinkow tam gdzie ich nie potrzeba?) they 'are rise' (tego nie rozumiem) the building, within we can live. Moreover, workers build the 'routs' (tutaj uzylabym innego slowa) for us(,) (nie za bardzo jestem sklonna uzywac przecinka przed 'and') and thanks 'for' (zle slowo) them we can drive to our jobs.
Secondly, 'the' (zly przedimek) big influence on the state 'have' (tutaj ref do 'gvt'-l. poj, chociaz ludzi w tym jest mnostwo, ale slowo jest l. poj) government. 'Who' (jak to ma byc pytanie, to musi miec znak zapytania na koncu, jak to jest kontinuacja poprzedniego zdania, to musi byc mala litera) is responsible for tidy environment, taking actions against air pollution(,) (cos jestes zakochany po uszy w tych przecinkach - dlaczego?) and safety of our society. For example, without (przedimek) government we can’t handle all 'that' (tutaj ref do 'issues' l. mnoga, to musi tez slowo byc w l. mn) issues like health care, planning infrastructure of our city(,) (niepotr) and 'faced' (nie, zla czesc mowy) the problem of unemployed citizens.
Another vital key is(,) (po co przecinek?) the internet. It is thought that, (przedimek) popularity of (przedimek) internet (brak czasownika) growing with spectacular 'strength' (uzylabym inne slowo), which 'push' (daj inne slowo) the influence on our society. Nowadays, every event 'what' (znowu kalka z polskiego 'co' ale uzyj inne slowo) happened(,) (niepotr) (brak czasownika) going straight to the web. Often, one of the popular videos, which have been watched(,) (niepotr) million times 'trough' (zle slowo, ale moze to byc liter) web visitors, can exert influence on (brak przedimka) watchers’ behavior.
Taking everything into consideration, we have a big spectrum of resources 'what' (znowu, naucz sie jakie slowo uzywamy zeby zastapila polski 'co' w tych zdaniach) besides education, have (brak przedimka) influence on (przedimek) development of (przedimek) state. 'First' (masz tu 'first, a pozniej uzywasz 'secondly, lepiej albo first, second, albo 'fristly, secondly, thirdly...), in my opinion, and 'the general' (tego nie rozumiem), are the workers and people 'whose' (zle slowo, tutaj 'who') build our society. Secondly, we have a government, and 'on' (zle slowo, tutaj 'at') the end of (przedimek) list, there is (przedimek) internet which 'have' (internet to l. poj, czasownik musi byc odpow do l. poj) growing influence 'of' (nie jestem pewna, ale chyba miales na mysli 'on') (przedimek) 'develop' (a reszta slowa..?) 'in' (zle slowo) (przedimek) state.