Opis obrazka - sprawdzenie!!!!!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o sprawdzenie opisu obrazka.

na obrazku widzę kobietę ktora trzyma w reku ksiazke wislawy szymborskiej.
Kobieta ubrana jest w różową bluzkę i rozpinany sweterek.
Ona spogląda w lewą stronę.
Wydaje się, że jest w księgarni albo w sklepie.
Ona może być klientem.
W tke widzę półkę z książkami i lodówkę.


In the picture I can see women that keep open book Wisławy Szymborskiej.
Woman is dressed pink blouse and cardigan.
She glances on the back.
They are probably on the bookshop or self-service store.
She may be a punter.
In the background I can see bookshelf and refrigerator.
>In the picture I can see A womAn WHO IS HOLDING openED book OF WisławA
>SzymborskA
>THE Woman is dressed IN A pink blouse and cardigan.
>She IS LOOKING LEFT.
>SHE IS probably IN A bookshop or self-service store.
>She may be a punter.
>In the background I can see A bookshelf and refrigerator.
dziękuję bardzo :)))))
>>In the picture I can see A womAn (WHO IS) HOLDING AN open/opened (open tez poprawne) book OF
>WisławA
>>SzymborskA
>>THE Woman is dressed IN A pink blouse and cardigan.
>>She IS LOOKING LEFT.
>>SHE IS probably IN A bookshop or self-service store.
>>She may be a CUSTOMER.
>>In the background I can see A bookshelf and refrigerator.

Poza tym jesli to opis obrazka, to jest zle napisany. Masz opisac co widzisz na obrazku, a nie czego sie domyslasz.
Nauczycielka mówiła, że możemy wyrażac to co myslimy i to czego sie domyslamy. czasami na obrazku nie widac dokladnie tego gdzie sie np znjaduje dana osoba tak jak np w moim przypadku i trzeba sie domyslic aby okreslic gdzie jest.

PS> dzieki za pomoc.
>Poza tym jesli to opis obrazka, to jest zle napisany. Masz opisac co
>widzisz na obrazku, a nie czego sie domyslasz.

Owszem, w pierwszej kolejności opisujemy co widzimy na obrazku, ale swoje domysły i przypuszczenia są również mile widziane. Przecież często mamy do czynienia z obrazkiem, na którym nie jesteśmy pewni co do szczegółów, np miejsca i nikt nie może oblać lub obniżyć nam oceny za to, że podaliśmy inne miejsce niż jest w kluczu jeśli mamy dowody na to, że podane przez nas miejsce jest również możliwe. Trochę pokręcona ta moja wypowiedź, ale mam nadzieję, że wiesz o co mi chodziło ;).
tak wiem i zgadzam sie. tylk onie wiem dlaczego ta osoba wyzej nie moze tego zrozumiec. ;/
A ja powtarzam tylko slowa mojego nauczyciela, egzaminatora. To co powiedzial wydaje sie logiczne, jako ze to ma byc 'opis obrazka' a nie 'opis i osobiste domysly i przypuszczenia dotyczace obrazka'.

Btw. Na maturze rozszerzonej jest opis obrazka?
widac kazdy uczy i mowi inaczej ;/ i komu wierzyc.
na podstawowj wiem ze jest a na rozszerzonej to nie wiem.
Na podstawowej jest jeden obrazek - opis obrazka, ewentualnie trochę domysłów, ale pamiętajmy, że to jednak ma być opis.
Na rozszerzonej - opis materiału stymulującego (obrazki, wykresy, tabele) w odniesieniu do głównego tematu - tutaj jest więcej miejsca na połączenie wszystkich elementów, nasze domysły, opinie itp.

Pzdr.
No czyli wszystko już wiemy. :P
dziekujemy.
Moj nauczyciel mowil, ze gdy cos opisujemy tak jak w tym przypadku, to uzywamy konstrukcji "there is" i "there are". Ale za slabo znam angielski, zeby byc ekspertem. pozdrawiam:-)
Kate
Temat przeniesiony do archwium.