sprawdzenie listu, pilnie proszÄ™

Temat przeniesiony do archwium.
Napisz list do księgarni internetowej z reklamacją dotyczącą zamówienia, które wcześniej złożyłeś. Napisz:
-jakie książki zamówiłeś, podając nr zamówienia
-opisz, w jakim były stanie, kiedy do Ciebie dotarły (2 szczegóły)
-jak długo trwała realizacja zamówienia i jakie miałeś problemy z powodu opóźnienia
-powiedz, czy chcesz zachowac te książki i czego oczekujesz od księgarni

Dear Sir od Madame,

I am writing to complain about order which I placed in yours bookshop Merlin.pl.
I placed two books: "The newest history of Poland 1980-2002" by Wojciech Roszkowski ang "Without forgive" by Jack Higgins, number 101174/2008/SA. I want to express my strong dissatisfaction with bad condition these books. Books are spoty and have worn-out covers.
Realisations last a one month, so I can't write essay about history of Poland.
Nevertheless, I hope you will replace the faulty books. If you can't replace books, I will demand a full refund.
I look forward to receiving uour reply.

Yours faithfully,
XYZ

Proszę o sprawdzenie, z góry dziękuję. List powinien zawierac 120-150 słów, w moim jest 105... Co jeszcze mogłabym dopisac?

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Brak wkładu własnego