pomoc w napisaniu listu

Temat przeniesiony do archwium.
Hey muszę napisać list o pozwolenie na użycie nazwy firmy niestety nie ma pojęcia o języku angielskim a firma tylko w nim koresponduje ze swoimi klientami, WIĘC PROSZĘ WAS POMÓŻCIE TO PRZETŁUMACZYĆ !!! :) :
Szanowni Panstwo

Niniejszym zwracam sie z uprzejma prosba na wyrazenie zgody na uzycie nazwy
firmy Exe w pisanej przeze mnie pracy magisterskiej.
Nazywam sie xyz i jestem studentka I roku administracji II
stopnia na WSPA w Lublinie.
Jezeli wyraza panstwo zgode tytul mojej pracy magisterskiej bedzie brzmial
nastepujaco:

*"Produkcja na przykladzie firmy EXE."*

Wybralam firme EXE, poniewaz jest doskonalym przykladem na przedstawienie
zagadnienia produkcji partnerskiej, wspólpracy z aktywnym konsumentem a
takze prosumentem.
Dzialania z zakresu produkcji partnerskiej prowadzone przez EXE sa bardzo
interesujace i obszerne, tj. min. wspólpraca z klientem w celu rozpoznania
jego potrzeb oraz sama innowacyjnosc podejmowanych dzialan w sieci. Tym
samym mozliwosc poslugiwania sie nazwa Nike bardzo urozmaicila by moja prace
magisterska.
Zwracam sie równiez z prosba o udostepnienie mi w miare mozliwosci
informacji o dzialalnosci firmy na terenie polski, broszur reklamowych,
które moglyby pomóc mi w rozwinieciu wybranego przeze mnie zagadnienia
produkcji partnerskiej.

Laczac wyrazy szacunku prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby

z powazaniem,
XYZ

Dear Sir/Madam,
I am a student of the M.A. programme in Administration at ... University in Lublin, Poland (piszesz do polskiego oddziału?). I have chosen to write my M.A. thesis as a case study of production (produkcja czy produkcja partnerska?) at Nike (może pełna nazwa firmy - Nike Co. czy coś takiego?). I would therefore like to request that you agree to the use of the name of your company in the title of the thesis and in the text.